Inlägg från: lillterror |Visa alla inlägg
  • lillterror

BF februari 2016

Då var svägerskan som är beräknad efter mig på väg in till förlossningen! Bf+1 här och bebis verkar trivas bra.

• lillterror
    MalinTherese skrev 2016-02-18 18:55:23 följande:

Ja, du är inte ensam iallafall, här händer de inte just något heller... Lite sammandragningar men inget annat :/

emeliiiiiie skrev 2016-02-18 19:01:44 följande:

Alltså hur svårt ska det va att komma ut?! =) Vi verka va flera som har sammandragningar, förvärkar osv men inget mer händer.. Bf +2 idag

Nej jag förstår inte heller varför det ska vara så svårt att komma ut? Jag är fortfarande inställd på att gå över, förlossningen känns så avlägsen så kommer nog få en chock när det gäller =p våra bebisar trivs alltför bra ;) men innan helgens slut så ska väl ändå ett par stycken kommit till världen?

Hur många dagar över är det för dig nu MalinTherese?
  • lillterror
    MalinTherese skrev 2016-02-18 19:51:22 följande:

Fem dagar över, å jag känner att jag är nästan redo att ta till alla knep, som går snart! Så jag har mer eller mindre oromantiskt bestämt med min sambo att ikväll ska det sexas! Haha! Han har absolut ingenting annat att säga till om just nu! :p

Då är det inte mer än rätt att din bebis tittar ut först ;) haha lycka till med den du! Här sexas det för fullt (fått en galet ökad lust??) men inte händer det något för det! Suck för det =)
  • lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-18 21:20:58 följande:

Lillterror

Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?

Här ska födas på näl ja! Men ojamig, inte hört något om magsjuka? Min svägerska är på förlossningen just nu och en vän till mig jobbar på sjukhuset, ska se om dom hört något om detta så återkommer jag ;)

Hur går det för dig nu då? Var det imorgon du hade tid där inne?
  • lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-18 21:20:58 följande:

Lillterror

Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?

Kompisen var ruskigt snabb på att svara, men tyvärr så har du hört rätt! Massa magsjuka =( så nu packar jag ner handspriten i bb-väskan!
  • lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-19 06:20:34 följande:

Åh nej va jobbigt! Hoppas det inte är på förlossningen eller bb!!!

Jag ska dit kl tio idag. Till obstret men vet inte vad dom kommer göra. Kanske är bäst att inte bli kvar men å andra sidan kanske magsjukan inte hinner försvinna på en vecka heller:(

Va spännande för er som sitter med värkar, är det jobbigt? Kul? Är helt inställd på att det inte kommer starta för mig denna gång heller då jag gick över 15 dagar sist och blev igångsatt. Men verkar så spännande att va med om de:)

Ta nu med dig bb-väskan för säkerhets skull! Håller tummarna för att dom hjälper dig lite på traven nu. Kramar och lycka till!

MalinTherese och GameOfLife- gudars så spännande! Nu hoppas jag verkligen det innebär att inte mindre två bebisar tittar ut idag =)
  • lillterror
    Anonym (Bf feb) skrev 2016-02-19 08:22:19 följande:

Världens finaste bebis kom kl 5 idag :) allt gick super!!

Stort grattis!! =)
  • lillterror

Februari16 6/2, född 7/1 

Jesspett 7/2, född 4/2 

Angelz 8/2

Idm 9/2, född 1/2

Erna90 9/2, född 24/1 

Jensan84 10/2 

MalinTherese 12/2 

Bf feb 13/2, född 19/2

Cupcakedream 13/2 

Lillterror 17/2 

Ak82 17/2 

Småland 17/2 

BenicioSantino 18/2 

Minneli 22/2 född 11/2

GameOfLife 23/2 

Ondar 23/2 

Mamma till två gullegrisar 25/2 

Lysmasken 26/2 

LMG 28/2 

zespriem 28/2

Bf feb 13/2 

maliinnnn1990 bf 28/2

• lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-19 14:29:38 följande:

Varit på Näl idag. Bf+6

Hon gjorde ett Ultraljud och allt var bra med bebis som tur var <3

Men när hon kollade tappen verkade jag knappt något mogen och hon kunde inte göra en hinnsvepning:( Jag har fått en tid för igångsättning/kejsarsnitt den 28 feb! Pust. Känner mig så nere idag.

Hoppas ni andra har mer tur:)

Härligt att allt var bra med bebis! Men förstår att du känner dig nere, hoppades på en hinnsvepning för din skull idag =(

Här händer inget, känns snarare som att mina förvärkar har minskat och det var det enda som gav mig hopp om dagarna =) menmen bebis kommer när bebis är klar. Däremot har jag fått en enorm hunger dom senaste dagarna. vill bara äta!
  • lillterror
    MalinTherese skrev 2016-02-20 01:54:12 följande:

00:46 tittade en alldeles perfekt liten tös ut :)

Nu väntar vi in vägning och mätning :)

Åh men grattis!!! Hoppas ni mår bra!
    CupcakeDream skrev 2016-02-20 00:48:27 följande:

Magen blir visst hård!;)

Hur går det för dig? Känner du något mer nu? *hoppas hoppas*
Svar på tråden BF februari 2016