BF februari 2016
Då var svägerskan som är beräknad efter mig på väg in till förlossningen! Bf+1 här och bebis verkar trivas bra.
Då var svägerskan som är beräknad efter mig på väg in till förlossningen! Bf+1 här och bebis verkar trivas bra.
Ja, du är inte ensam iallafall, här händer de inte just något heller... Lite sammandragningar men inget annat :/
Alltså hur svårt ska det va att komma ut?! =) Vi verka va flera som har sammandragningar, förvärkar osv men inget mer händer.. Bf +2 idag
Fem dagar över, å jag känner att jag är nästan redo att ta till alla knep, som går snart! Så jag har mer eller mindre oromantiskt bestämt med min sambo att ikväll ska det sexas! Haha! Han har absolut ingenting annat att säga till om just nu! :p
Lillterror
Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?
Lillterror
Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?
Åh nej va jobbigt! Hoppas det inte är på förlossningen eller bb!!!
Jag ska dit kl tio idag. Till obstret men vet inte vad dom kommer göra. Kanske är bäst att inte bli kvar men å andra sidan kanske magsjukan inte hinner försvinna på en vecka heller:(
Va spännande för er som sitter med värkar, är det jobbigt? Kul? Är helt inställd på att det inte kommer starta för mig denna gång heller då jag gick över 15 dagar sist och blev igångsatt. Men verkar så spännande att va med om de:)
Världens finaste bebis kom kl 5 idag :) allt gick super!!
Februari16 6/2, född 7/1
Jesspett 7/2, född 4/2
Angelz 8/2
Idm 9/2, född 1/2
Erna90 9/2, född 24/1
Jensan84 10/2
MalinTherese 12/2
Bf feb 13/2, född 19/2
Cupcakedream 13/2
Lillterror 17/2
Ak82 17/2
Småland 17/2
BenicioSantino 18/2
Minneli 22/2 född 11/2
GameOfLife 23/2
Ondar 23/2
Mamma till två gullegrisar 25/2
Lysmasken 26/2
LMG 28/2
zespriem 28/2
Bf feb 13/2
maliinnnn1990 bf 28/2
Varit på Näl idag. Bf+6
Hon gjorde ett Ultraljud och allt var bra med bebis som tur var <3
Men när hon kollade tappen verkade jag knappt något mogen och hon kunde inte göra en hinnsvepning:( Jag har fått en tid för igångsättning/kejsarsnitt den 28 feb! Pust. Känner mig så nere idag.
Hoppas ni andra har mer tur:)
00:46 tittade en alldeles perfekt liten tös ut :)
Nu väntar vi in vägning och mätning :)
Magen blir visst hård!;)