• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-16 19:13:35 följande:

Förstår dig helt :) men blir det en långdragen historia är det ju rätt trevligt om man fått sova lite innan :) hur känns det nu då? Fortfarande inget mer än dom värkarna? Jag är så spänd och förväntansfull här nu haha!

Jag har tens hemma som ska få vara med mig hela vägen tänkte jag, ska ta och lära sambon hur man hanterar den så han är insatt när dagen kommer :)

Inget alls faktiskt, det har avtagit, lite sammandragningar nu å då, men inga värkar! Så jag ska lägga barnen sen ska jag åka på Coop å köpa Annanas :D

Behöver ändå handla å att röra sig skadar ju inte direkt :p
  • lillterror
    MalinTherese skrev 2016-02-16 19:40:57 följande:

Inget alls faktiskt, det har avtagit, lite sammandragningar nu å då, men inga värkar! Så jag ska lägga barnen sen ska jag åka på Coop å köpa Annanas :D

Behöver ändå handla å att röra sig skadar ju inte direkt :p

Haha lycka till nu då! =)
  • MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-16 21:53:55 följande:

Haha lycka till nu då! =)

Nja, varken vankandet eller en Annanas sätter igång något, men har tagit två Alvedon, å hoppas på en god natts sömn å sen är hon väldigt välkommen :)

Ska du prata med bm om hinnsvepning? :)
  • zespriem

Ett tillägg till mina frekventa förvärkar är en väldig ryggvärk. Molande värk som blir värre vid sammandragningar. Startade för några timmar sen. Förmodligen ingenting, men man letar ju desperat efter tecken! :D

• MalinTherese
    zespriem skrev 2016-02-16 22:17:22 följande:

Ett tillägg till mina frekventa förvärkar är en väldig ryggvärk. Molande värk som blir värre vid sammandragningar. Startade för några timmar sen. Förmodligen ingenting, men man letar ju desperat efter tecken! :D

Jag tycker ju dock att det låter som att de är på g jag! :)

Testa duscha eller bada varmt, ger det då med sig är det falskt alarm, men fortsätter de så äre bara å kavla upp ärmarna ;)
  • lillterror
    MalinTherese skrev 2016-02-16 22:00:26 följande:

Nja, varken vankandet eller en Annanas sätter igång något, men har tagit två Alvedon, å hoppas på en god natts sömn å sen är hon väldigt välkommen :)

Ska du prata med bm om hinnsvepning? :)

Ananas är väldigt gott om inte annat! =)

Hoppas våga fråga om det, men kommer säkert fega ur när jag sitter där imorgon :)
  • ak82

Om 3.5 timmar är vi på förlossningen för planerat snitt! Sååå spännande!

• lillterror
    ak82 skrev 2016-02-17 03:37:06 följande:

Oj bara någon timme kvar nu då! Lycka till =)
  • MalinTherese
    ak82 skrev 2016-02-17 03:37:06 följande:

Åh lycka till :D
  • MalinTherese

Jag gick å la mig strax innan 23 igår, sen har jag vid varje "vändning i sängen" känt efter lite extra å konstaterat att detta kan bli en godnattsömn.. Men den bubblan sprack kring 4 tiden, då blev jag dels kissnödig, tvungen att kliva upp, yngsta kommer farandes med täcke å kudde å ska ligga mittemellan.. Hon ligger å spekulerar å sjunger fram till 6 då hon påpekade att hon även bajsat så de är bara att kliva upp igen.. 6:45 vaknar storebror å dom går hand i hand till tvrummet för att kika på barnkanalen innan frukost. Sköönt tänkte jag.. Tills jag inser att jag läre kliva upp för att servera den!

Utvilad, nej, känningar? Nää.. Frustrerad.. Otroligt!

Svar på tråden BF februari 2016