• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • minneli

Idag blir lillebror en vecka så nu får det börja hända grejer i tråden tycker jag! :)

• MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-18 20:05:40 följande:

Då är det inte mer än rätt att din bebis tittar ut först ;) haha lycka till med den du! Här sexas det för fullt (fått en galet ökad lust??) men inte händer det något för det! Suck för det =)

Vi gav upp sexandet tidigare då jag fick sån obehaglig känsla i underlivet efteråt, men nu är jag beredd att göra vad tusan som helst. Å eftersom

Proppen släppt kanske vi lyckas reta igång nånting iaf :p
  • lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-18 21:20:58 följande:

Lillterror

Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?

Här ska födas på näl ja! Men ojamig, inte hört något om magsjuka? Min svägerska är på förlossningen just nu och en vän till mig jobbar på sjukhuset, ska se om dom hört något om detta så återkommer jag ;)

Hur går det för dig nu då? Var det imorgon du hade tid där inne?
  • lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-18 21:20:58 följande:

Lillterror

Skulle du föda på Näl? Hörde det gick magsjuka där, vad vet du?

Kompisen var ruskigt snabb på att svara, men tyvärr så har du hört rätt! Massa magsjuka =( så nu packar jag ner handspriten i bb-väskan!
  • MalinTherese

Nu behöver jag lite hjälp, jag satte mig i soffan å de kändes som om världens flytning flög ur puppan på mig, så jag kuta på toaletten, det var enbart vattniga å lite rosa när jag torkade mig... Är detta vattnet???

Jag har ju alltid fått tagit hål på mina hinnor runt 7cm så jag vet inte hur de känns, ser ut, luktar eller något :p

• Lysmasken
    MalinTherese skrev 2016-02-18 22:30:15 följande:

Nu behöver jag lite hjälp, jag satte mig i soffan å de kändes som om världens flytning flög ur puppan på mig, så jag kuta på toaletten, det var enbart vattniga å lite rosa när jag torkade mig... Är detta vattnet???

Jag har ju alltid fått tagit hål på mina hinnor runt 7cm så jag vet inte hur de känns, ser ut, luktar eller något :p

Tror det. Det ska rinna lite hela tiden
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • MalinTherese
    Lysmasken skrev 2016-02-18 22:56:19 följande:

Tror det. Det ska rinna lite hela tiden

Mja, tog på en binda, men sen dess så har jag inte märkt så mycket mer.. kanske är överanalyserande just nu åxå, kanske bara va en flytning åxå, men man letar ju tecken :p
  • Lysmasken
    MalinTherese skrev 2016-02-18 22:59:52 följande:

Mja, tog på en binda, men sen dess så har jag inte märkt så mycket mer.. kanske är överanalyserande just nu åxå, kanske bara va en flytning åxå, men man letar ju tecken :p

Letar oxå tecken. Visserligen 1 vecka kvar till bf. Vattnet gick på min först födda så jag minns inte så mkt om hur det såg ut. Kommer bara ihåg att det rann längst med benet
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • MalinTherese

Om vattnet går, men inga värkar... Ska man typ sova då eller äre då mam ska börja springa i trappan? ;p

Svar på tråden BF februari 2016