Jennsan84 skrev 2016-02-17 11:25:13 följande:
Det kändes lite bättre att gå faktiskt. Men fick värkar både i väntrummet och inne hos bm. Hon tyckte att det lät som en täckningsblödning. Hon kände på magen under en värk och hon kände att den var hård. Dock fortfarande oregelbundna och sitter inte riktigt i i 1min som en värk ska men hon trodde inte det var långt kvar nu. Fast man vet ju aldrig. Latsensfasen kan ju vara upp till 20 timmar. Hoppas det går bra för dig hon din bm.
En värk behöver inte vara i 1 min:p mina värkar var bara några sekunder , och jag märkte knappt av att de hade startat nåt :p hade ont i ryggen å lite mensvärk på torsdagen samma vecka hon kom , så jag ringde och dom sa att de är för kort mellan värkarna sp var hemma å försök sova lite , fick jag till svar, men ja tänkte dom kan ju inte vveta när dom inte gjort undersökning så jag valde att åka in på fredag å var då öppen 5 cm :p så då blev vi inskrivna å dom stack hål på vattnet , sen drog värkarna i gång och kom lördag 03.02:) så de är lite lurigt de där ja hade trott jag skulle känna mer å att de inte skulle Vara så som de var , de var mitt första barn så jag visste ju inte hur de skulle kännas elr vara :p