MalinTherese skrev 2016-02-16 22:22:49 följande:
Jag tycker ju dock att det låter som att de är på g jag! :)
Testa duscha eller bada varmt, ger det då med sig är det falskt alarm, men fortsätter de så äre bara å kavla upp ärmarna ;)
Det avtog och försvann :( Flera ggr nu som jag har haft ganska kraftiga sammandragningar som kommit ca var femte minut och varat i 40 sek. Dumma kropp att luras sådär!
Jennsan84 skrev 2016-02-17 11:25:13 följande:
Det kändes lite bättre att gå faktiskt. Men fick värkar både i väntrummet och inne hos bm. Hon tyckte att det lät som en täckningsblödning. Hon kände på magen under en värk och hon kände att den var hård. Dock fortfarande oregelbundna och sitter inte riktigt i i 1min som en värk ska men hon trodde inte det var långt kvar nu. Fast man vet ju aldrig. Latsensfasen kan ju vara upp till 20 timmar. Hoppas det går bra för dig hon din bm.
Hoppas det inte är långt kvar nu!! :D
MalinTherese skrev 2016-02-17 07:14:51 följande:
Jag gick å la mig strax innan 23 igår, sen har jag vid varje "vändning i sängen" känt efter lite extra å konstaterat att detta kan bli en godnattsömn.. Men den bubblan sprack kring 4 tiden, då blev jag dels kissnödig, tvungen att kliva upp, yngsta kommer farandes med täcke å kudde å ska ligga mittemellan.. Hon ligger å spekulerar å sjunger fram till 6 då hon påpekade att hon även bajsat så de är bara att kliva upp igen.. 6:45 vaknar storebror å dom går hand i hand till tvrummet för att kika på barnkanalen innan frukost. Sköönt tänkte jag.. Tills jag inser att jag läre kliva upp för att servera den!
Utvilad, nej, känningar? Nää.. Frustrerad.. Otroligt!
Usch en sån dryg natt!! :( Här har dottern väckt mig flera ggr i natt pga förkylning och ett jobbigt myggbett.. Hade varit så skönt att kunna sova ordentligt fram till förlossningen och bebislivet!