• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • GameOfLife

Ligger här med värkar som kommer med ca 6-8 min mellanrum. Nu hoppas jag verkligen att detta är början på något, BF-3. Har hållt på såhär i lite mer än en timme, hoppas det inte avtar nu bara!

• MalinTherese
    GameOfLife skrev 2016-02-19 03:06:10 följande:

Ligger här med värkar som kommer med ca 6-8 min mellanrum. Nu hoppas jag verkligen att detta är början på något, BF-3. Har hållt på såhär i lite mer än en timme, hoppas det inte avtar nu bara!

Spännande! Samma här, värkarna kommer mellan 8-7 minuter.. Har hållt på i snart fyra. Timmar så hoppas de blir tätare snart!
  • CupcakeDream
    lillterror skrev 2016-02-18 21:36:07 följande:

Här ska födas på näl ja! Men ojamig, inte hört något om magsjuka? Min svägerska är på förlossningen just nu och en vän till mig jobbar på sjukhuset, ska se om dom hört något om detta så återkommer jag ;)

Hur går det för dig nu då? Var det imorgon du hade tid där inne?

Åh nej va jobbigt! Hoppas det inte är på förlossningen eller bb!!!

Jag ska dit kl tio idag. Till obstret men vet inte vad dom kommer göra. Kanske är bäst att inte bli kvar men å andra sidan kanske magsjukan inte hinner försvinna på en vecka heller:(

Va spännande för er som sitter med värkar, är det jobbigt? Kul? Är helt inställd på att det inte kommer starta för mig denna gång heller då jag gick över 15 dagar sist och blev igångsatt. Men verkar så spännande att va med om de:)
  • MalinTherese

Just nu är värkarna mer glesa å oregelbundna än vad dom var i natt,men jag ger inte upp hoppet!

Dock funderar jag varför man självmant sätter sig i den här sittsen en tredje gång för :'D

Dock ska jag ta å ringa förlossningen då jag inte längre bara misstänker fostervatten utan kan nästan konstatera att det är det. Men de har blivit mer färgat än innan så jag vill va på säkra sidan :)

• lillterror
    CupcakeDream skrev 2016-02-19 06:20:34 följande:

Åh nej va jobbigt! Hoppas det inte är på förlossningen eller bb!!!

Jag ska dit kl tio idag. Till obstret men vet inte vad dom kommer göra. Kanske är bäst att inte bli kvar men å andra sidan kanske magsjukan inte hinner försvinna på en vecka heller:(

Va spännande för er som sitter med värkar, är det jobbigt? Kul? Är helt inställd på att det inte kommer starta för mig denna gång heller då jag gick över 15 dagar sist och blev igångsatt. Men verkar så spännande att va med om de:)

Ta nu med dig bb-väskan för säkerhets skull! Håller tummarna för att dom hjälper dig lite på traven nu. Kramar och lycka till!

MalinTherese och GameOfLife- gudars så spännande! Nu hoppas jag verkligen det innebär att inte mindre två bebisar tittar ut idag =)
  • Anonym (Bf feb)

Världens finaste bebis kom kl 5 idag :) allt gick super!!

• lillterror
    Anonym (Bf feb) skrev 2016-02-19 08:22:19 följande:

Stort grattis!! =)
  • Anonym (Småland)

Grattis!

Nu hoppas vi att du var den första och att resten kommer efter i tät följd!
  • CupcakeDream

Grattis!!!!<3
  • MalinTherese

Grattis!!! :D

Själv har värkarna börjat avtagit mer å mer. Men ska upp på förlossningen för en status kontroll här nu på fm :)
Svar på tråden BF februari 2016