• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • zespriem
    Lysmasken skrev 2016-03-06 01:57:16 följande:

Ahh varför ska det vara så svårt med namn.... Jag vill ha Majken & maken vill ha Hailey.

Definitivt Majken! ;)
  • zespriem

Hur är det nu, är jag ensam kvar gravid eller finns det fler..?

Jag har fortsatt ont och ganska jobbigt. Emellanåt är förvärkarna regelbundna, ibland kommer de mer sällan. Vaknat både inatt och förra natten av riktigt ond sammandragning och tänkt att "nu är det verkligen på riktigt". Men icke. En vecka över idag, vilket hade varit helt ok om jag inte haft de här förbannade förvärkarna och molvärken som faktiskt gör att jag tror det är nära hela tiden.

• lillterror
    Lysmasken skrev 2016-03-06 01:57:16 följande:

Ahh varför ska det vara så svårt med namn.... Jag vill ha Majken & maken vill ha Hailey.

Åh Hailey är så fint =) kompromissa och ta Majley? ;) namn är verkligen jättesvårt!
  • lillterror
    zespriem skrev 2016-03-06 06:54:02 följande:

Jag har fortsatt ont och ganska jobbigt. Emellanåt är förvärkarna regelbundna, ibland kommer de mer sällan. Vaknat både inatt och förra natten av riktigt ond sammandragning och tänkt att "nu är det verkligen på riktigt". Men icke. En vecka över idag, vilket hade varit helt ok om jag inte haft de här förbannade förvärkarna och molvärken som faktiskt gör att jag tror det är nära hela tiden.

Håller tummarna för att det kickar igång ordentligt och på riktigt snart! Har du fått kollat status och kanske gjort hinnsvepning det senaste?
  • Lysmasken

Heja heja. Skit segt att gå över. Man stirrar sig blind på bf datumet.

Får försöka köra övertalning till Majken. Har själv sagt Hailey men näää Majken är det som lockar mest.
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825. 160228
  • hannis12345

Jag är ju nästan bf feb, ( 1 mars) så jag hänger oxå kvar i denna grupp;) bf+5 idag o Inte en enda känning...

Ska till bm på onsdag för ultraljud o se om d finns tillräckligt med fostervatten för att gå en vecka till...

Seeeeeg väntan! Aldrig väntat på smärta som jag gör nu ;)

• ondar

Jag är kvar än :) 12dagar över tiden här. Vissa dagar kommer det nån rejäl värk o ja börjar tro att det har startat. Men sen lägger det sig. Väldigt tröttsamt o bli lurad ja, o blir så jäkla tråkig mot min femåring som vill ha full fart hela tiden, man orkar ju inte riktigt det när man har ont o kroppen skriker att man ska vila. På torsdag, 16dagar över tiden ska jag till sjukhuset, de är meddelade att igångsättning inte funkade för mig sist så får se om det blir ks direkt eller vad som händer, väskan skulle med iaf:). Du har inte fått tid än för överburenkontroll eller?
  • Lysmasken

Alltså är man knäpp.... Maken & jag pratar lite löst om en till :-O

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825. 160228
  • Anonym (Bf feb)
    Lysmasken skrev 2016-03-06 09:35:46 följande:

Haha det låter så! Detta är min första och jag börjar bli tveksam till fler, bebisar är ju skitjobbiga! helt underbara också såklart men!
  • ondar
    Lysmasken skrev 2016-03-06 09:35:46 följande:

Haha ja va likadan första månaderna med första. Ja ville bli gravid direkt. Första året är ju helt fantastiskt :D. Nu fem år senare kommer nästa, en välplanerad en o jag skulle aldrig vilja ha tätare än så :). Detta är också andra o sista barnet. Så ibland ändrar man sig, medans det passar andra ypperligt att köra på direkt :)
Svar på tråden BF februari 2016