lillterror skrev 2016-03-06 07:12:09 följande:
Håller tummarna för att det kickar igång ordentligt och på riktigt snart! Har du fått kollat status och kanske gjort hinnsvepning det senaste?
Ska träffa bm på mvc imorgon em. Då ska hon kolla status och kan säkert tänka sig att hinnsvepa!
hannis12345 skrev 2016-03-06 07:46:11 följande:
Jag är ju nästan bf feb, ( 1 mars) så jag hänger oxå kvar i denna grupp;) bf+5 idag o Inte en enda känning...
Ska till bm på onsdag för ultraljud o se om d finns tillräckligt med fostervatten för att gå en vecka till...
Seeeeeg väntan! Aldrig väntat på smärta som jag gör nu ;)
Finns det skäl att misstänka att du inte skulle ha tillräckligt med fostervatten? Visst är det lite konstigt att gå och hoppas på smärta, det är ju ingenting man brukar önska sig direkt ;)
ondar skrev 2016-03-06 07:52:42 följande:
Jag är kvar än :) 12dagar över tiden här. Vissa dagar kommer det nån rejäl värk o ja börjar tro att det har startat. Men sen lägger det sig. Väldigt tröttsamt o bli lurad ja, o blir så jäkla tråkig mot min femåring som vill ha full fart hela tiden, man orkar ju inte riktigt det när man har ont o kroppen skriker att man ska vila. På torsdag, 16dagar över tiden ska jag till sjukhuset, de är meddelade att igångsättning inte funkade för mig sist så får se om det blir ks direkt eller vad som händer, väskan skulle med iaf:). Du har inte fått tid än för överburenkontroll eller?
Hoppas det startar för dig innan torsdag då! Det är ju ändå några dagar kvar :) Mina barn är inte mkt för full fart och som tur är underhåller de varandra en hel del, trots att det är ganska stor åldersskillnad, storebror nio och lillasyster fem. Men är femåringen själv så har hon ganska svårt att sysselsätta sig själv. Hon är inte typen som sitter själv och leker på rummet och jag har dåligt med ork för att sitta och läsa bamse hela tiden. Jag vill mest vila, är så himla trött och tråkig.. ;)
Ingen tid för överburenhetskontroll här. Men jag är ju bara en vecka över.