• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • miamarina84
    CarroK skrev 2015-07-23 10:05:12 följande:

Sedan tycker jag att de skulle kännas mer okej att vänta om man visste att allt va okej, att allt funkade liksom. Nu kanske man försöker utan att de är nån ide. Man får gå och hoppas varje månad och när man sedan söker hjälp så kanske de visar sig att man hade inte kunnat bli gravid själv.

Ja eller så hittar de inget fel, de skulle vara jobbigt. Har en kamrat som de inte är något fel på så doktorn vet varken in eller ut :(

Jag har två kamrater som just gått klart sin utredning, den ena hittar de inget fel på o den andra kamraten har sämre kvalité på sina saker :(
  • CarroK
    miamarina84 skrev 2015-07-23 10:13:51 följande:
    Ja eller så hittar de inget fel, de skulle vara jobbigt. Har en kamrat som de inte är något fel på så doktorn vet varken in eller ut :(

Jag har två kamrater som just gått klart sin utredning, den ena hittar de inget fel på o den andra kamraten har sämre kvalité på sina saker :(
    Ja de skulle ju vara ännu jobbigare om de inte hittade nått fel.
  • BeccaBus

Jag hoppar gärna in här! Vi har precis börjat försöka få ett barn till, så glad! Jag är 31 och min man 38 och vi har en dotter som är 8år. Vi har känt oss nöjda med ett barn, fram tills nu... Så det blir en sladdis men vad gör det

• Juronjaure
    BeccaBus skrev 2015-07-23 18:38:01 följande:

Jag hoppar gärna in här! Vi har precis börjat försöka få ett barn till, så glad! Jag är 31 och min man 38 och vi har en dotter som är 8år. Vi har känt oss nöjda med ett barn, fram tills nu... Så det blir en sladdis men vad gör det

Jag fick småsyskon först som 8-åring, och det var PERFEKT. Jag var stor nog att få hjälpa till, tillräckligt liten för att leka, perfekt helt enkelt :) Är också 31 och ska börja med tvåan snart! Fast min etta är bara 1 :)
  • Kit

Sitter och läser vad ni skriver om att det är svårt att nå plusset :( Känner att jag nog sprungit iväg i tanken lite. Vi har inte ens försökt första gången än och jag sitter redan och längtar och väntar..

Välkommen BeccaBus :)

• CarroK
    Kit skrev 2015-07-23 21:35:31 följande:

Sitter och läser vad ni skriver om att det är svårt att nå plusset :( Känner att jag nog sprungit iväg i tanken lite. Vi har inte ens försökt första gången än och jag sitter redan och längtar och väntar..

Inte är de lätt att vänta å längta men de gör man ju ändå! Försöker tänka att jag kommer bli desto gladare när plusset väl kommer.
  • Angdev

Joinar er! Försök nr 9 till syskon. Första månaden med Apiforce. Håller tummarna!

• BeccaBus
    Kit skrev 2015-07-23 21:35:31 följande:

Tack!:)
  • BeccaBus

Vad härligt Juronjaure att du som storasyskon tyckte att det var bra att få syskon när du va 8:) Vi har jag funderat en del på hur hon kommer att ta det och så men det blir nog bra tror jag!

• skatergirl81
    Murvel82 skrev 2015-07-22 21:36:19 följande:

Känner också igen mig i det där, nu när man känner sig redo att börjat försöka på allvar så vill man bara att det ska funka NU NU NU! 

Eller hur...precis så känner jag. Vet ju att det blir vår tur så småningom men vill ändå att det ska ske på en gång. Försöker tänka på allt positivt med att det dröjer, vi hinner göra det här och det där...hinner spara mer pengar, hinner resa , hinner sitta på en uteservering och dricka drinkar och vi är "fria". Men vill ändå att det ska ske nu
Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS