Precis som ni skrivit tidigare så är det bra att vi alla har någonstans att skriva av oss, högt som lågt så att våra respektive inte behöver höra allt, vill inte heller att han ska veta precis allt, lite håller jag gärna för mig själv alt. Lite anonymt här På familjeliv..
Skönt för alla som slutat jobba och jobbigt med alla krämpor, blä rent ut sagt.. Här är allt olika från dag till dag, men halsbrännan är fortfarande konstant, men, men bara att gilla läget..
Hade medarbetarsamtal med chefen idag och känner mig minst sagt nöjd med allt vi pratade om etc. Hoppas att det även visar sig i lönekuvertet sen ;) lönesamtal om någon vecka eller två och jag känner mig pepp och hoppas på att lyckas höja föräldrapenningen lite.. Time Will tell.. Slog till på att fira med en gravidmassage efter jobbet och satan ungarna vad massören klämde, men oj vad det behövdes. Vag helt groggy och mör när jag gick därifrån så förhoppningsvis blir det riktigt bra sömn i natt *peppar,peppar*
Funderar på det här med BB väskan, när är det läge att packa den? Med dottern var jag/vi ute i väldigt god tid och sen gick jag tio dagar över tiden.. Känns som att lillebror kanske kommer lite innan bf om jag inte packar väskan/förbereder så mycket, haha..
Hur som, några måsten som ni tycker man ska ha med? Jag minns att jag älskade att duscha med mina egna produkter efteråt så de ska minsann med.. Likaså nya sköna trosor och en mjukisdress modell snyggare. Blir ju en del kort så ser gärna någorlunda ut då.. Jag och sambon pratade om kort på BB igår och jag bad snällt om att han skulle försöka undvika att få med mina bröstvårtor på iaf några kort, från BB tiden med dottern är det ta mig tusan en bröstvårtan med på vart och vartannat kort..