• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Frida Li
    mammave skrev 2016-03-02 10:35:17 följande:
    Jo då, 29/2 kom vår lille son <3
    Haha EN skottbebis!! Grattis!! Gick förlossningen bra?
  • Azad

GRATTIS mammave!!! Hoppas ni mår bra!! Blev nästan en vecka tidigare än BF för dig va?

• Carabellis kusp

Grattis! Vad härligt! Dock hade du ju rätt i att det skulle ha blivit en marsbebis om det inte varit för skottdagen
  • mialinden

Grattis hoppas allt gick bra och all lycka till er
  • Madski
    Grattis, vad roligt! Hoppas att allt gick bra och att ni båda mår bra!?
  • Reflexen

Tack för era snälla ord, Smilla och Carabellis! Det är fruktansvärt att förlora någon oavsett när. Lite dubbelt att hantera sin glädje och förväntan över bäbisen samtidigt som sorgen över den man förlorat dock. Förlorade min pappa när jag var gravid med dottern, så har, tyvärr, erfarenhet av det sen tidigare. Pappa var dock sjuk länge, så det var väntat. Annorlunda med en ung frisk människa!

• Smilla80

Åh men Gud så underbart, stort grattis!! Njut nu för fulla muggar! Häftigt att det blev en liten skottdagsbebis i gänget! Så skönt att allt gick bra och att er lille son nu är hos er. Hur var förlossningen? Grattis igen! <3
  • Smilla80
    Reflexen skrev 2016-03-02 11:31:26 följande:

Tack för era snälla ord, Smilla och Carabellis! Det är fruktansvärt att förlora någon oavsett när. Lite dubbelt att hantera sin glädje och förväntan över bäbisen samtidigt som sorgen över den man förlorat dock. Förlorade min pappa när jag var gravid med dottern, så har, tyvärr, erfarenhet av det sen tidigare. Pappa var dock sjuk länge, så det var väntat. Annorlunda med en ung frisk människa!

Nej, att du ska behöva uppleva det vid båda dina graviditeter! förstår att det blir många blandade känslor. Hemskt oavsett men extra chockartat när det kommer så plötsligt och händer en ung och pigg människa utan förvarning... Tänker på dig! <3
Svar på tråden Marsbebis 2016