Azad skrev 2016-03-01 21:31:08 följande:
Hoppar gärna in här, även om det är lite sent.... Har till å från följt tråden men inte riktigt kommit mig för att skriva tidigare. Jag väntar nu mitt femte barn och har BF den 8 mars, alltså en vecka kvar idag!
Till skillnad från de flesta andra så hör jag till dem som absolut kan tänka mig fler barn efter denna!! Att fördriva tiden nu i slutet är inget jag har svårt för, har ju några omkring mig som håller mig sysselsatt! Men jag skulle ju inte klaga om förlossningen drog igång ett par dagar tidigare....
Hej, vad roligt att du gör ett avtryck. Oj barn nummer fem, coolt! Själv väntar jag tvåan och kan nog också tänka mig en till sen, men troligen blir det nog inte så, men man ska aldrig säga aldrig. Har svårt att tänka på ett till barn innan den här lilla blivit född :)
Köpte boken "att föda" idag och har börjat läsa den nu. Inser vad som komma skall med skräckblandad förtjusning.. Var 6 1/2 år sen sist och hoppas på att jag vågar tro och lita mer på mig själv den här gången. Testa fler ställningar, säga vad jag tänker/tycker etc. Nu i efterhand har jag insett att jag lät bm "styra" förlossningen sist iom att jag var rädd och inte alls förberedd på allt eller hur man nu ska förklara det..