• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Elenic

Bra där med utflykterna!

Och haha, näe, köpa nytt efter bf känns väl sådär... Shit vad jag längtar efter mina vanliga kläder nu!!

Carabellis kusp skrev 2016-03-06 17:09:39 följande:

Här klämde vi in nåde skansen och fika på söder för att få tiden att gå bävar inför veckan dock!

Jag har typ ett par strumpbyxor kvar, alla leggings och jeans är hopplösa... Men man köper liksom inte nytt efter BF.

• Smilla80

Funderar på namn igen! :) pojknamn är lättare men flicknamn... Vad tycker ni om namnet Alice om det blir en flicka? Är det för tråkigt i och med att det är så vanligt?

• Madski
    Smilla80 skrev 2016-03-06 18:01:59 följande:

Funderar på namn igen! :) pojknamn är lättare men flicknamn... Vad tycker ni om namnet Alice om det blir en flicka? Är det för tråkigt i och med att det är så vanligt?

Tvärtom här, riktigt svårt med killnamn.. Alice är jättefint och absolut inte tråkigt!! Astrid, ilse och Svea finns på min lista över tjejnamn.,
  • Carabellis kusp

Jag gillar också Alice. Gångbart, vackert, internationellt, klasslöst. Vad har du på herrsidan?
  • Carabellis kusp
    Elenic skrev 2016-03-06 17:49:57 följande:

Bra där med utflykterna!

Och haha, näe, köpa nytt efter bf känns väl sådär... Shit vad jag längtar efter mina vanliga kläder nu!!

Samma här! Men inser att det inte är säkert att mina Levis i stl 29/32 passar direkt efter hemkomst från bb
  • Madski
    Carabellis kusp skrev 2016-03-06 18:48:11 följande:
    Samma här! Men inser att det inte är säkert att mina Levis i stl 29/32 passar direkt efter hemkomst från bb
    Haha, nej, vanliga jeansen får nog vänta ett tag, iaf någon månad, men skam den som ger sig ;)
  • Elenic

Hahaha, näe knappast... Packade faktiskt först mina jeans (i samma storlek faktiskt) i BB-väskan men bytte sen snabbt till mjukisbyxor....

Carabellis kusp skrev 2016-03-06 18:48:11 följande:

• Elenic

Svea tycker jag är coolt!

Madski skrev 2016-03-06 18:39:58 följande:

Tvärtom här, riktigt svårt med killnamn.. Alice är jättefint och absolut inte tråkigt!! Astrid, ilse och Svea finns på min lista över tjejnamn.,

• Elenic

Alice är fint!

Svar på tråden Marsbebis 2016