• Anonym (anonym)

Klurig fråga / diskussion

Ja helt uppåt inget så ska här diskuteras en klurig fråga och synpunkter angående ett speciellt ämna nämligen tämligen allvarliga. Jo så här  ett exempel bara . När ett par separerar vem ska ta ansvaret för om det finns barn, bostad mmmm. Ska den med möjligheter och förutsättningar eller ska den utan möjligheter och förutsättningar ? Diskutera gärna.

• Svar på tråden Klurig fråga / diskussion
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:45:46 följande:
    Knappast den som har den tar allt ansvar punkt slut. 
    Soc är mat på bordet det kallar jag inte något livför ett barn så fuck you.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:46:17 följande:
    Soc är pricis så ni kan äta men inte mer knappast jag tänker göra det. 
  • Fjäril kär
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:45:13 följande:

Vaddå sanningen?? vad fan vet du om sanning är du vuxen eller ett litet barn undrar verkligen verkar inte frisk i skallen.

Jag vet hur sanningen och verkligheten ser ut. Jag har levt på socialbidrag och jag kan föräldrabalken i lagboken. Bara att googla själv.
  • Anonym (anonym)
    Fjäril kär skrev 2015-07-27 22:47:30 följande:
    Jag vet hur sanningen och verkligheten ser ut. Jag har levt på socialbidrag och jag kan föräldrabalken i lagboken. Bara att googla själv.
    Nej tack tänker jag inte göra har redan fatta beslut som är förnuftiga snarare än att hålla på som ni.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Lennart Jonsson) skrev 2015-07-27 22:45:18 följande:

Du gnäller om att du inte har pengar. Okej.

Men VILL du försörja dina barn? VILL du förändra din situation?

Vaddå vill ? vilja och kunna är inte samma sak men jag kan göra val nu som är det bästa för mig och barnet att den andra tar helt ansvaret och får tänka på mig själv någpt annat är inte realistiskt .. dags och vakna ur er fantastiska drömvärld.
  • nokitus
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:48:35 följande:
    Nej tack tänker jag inte göra har redan fatta beslut som är förnuftiga snarare än att hålla på som ni.
    jaha..ska du gå under jorden eller??
  • Fjäril kär

Fe

Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:46:17 följande:

Ett liv utan dig är nog det bästa du kan ge dina barn. Du har rätt.

Buhuu så synd det är om dig..buhuu... Vill att någon annan ska betala för dina barn. Buhuu...
  • Anonym (anonym)
    nokitus skrev 2015-07-27 22:50:53 följande:
    jaha..ska du gå under jorden eller??
    Nej jag behöver tänka på mig själv, och fokusera på mig själv det borde man va vuxen nog att förstå i en sådan situation . Men ni har inte varit där så ni kan inte veta eller så har ni en annan bild av realisiteter. 
  • Fjäril kär
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-27 22:50:27 följande:

Vaddå vill ? vilja och kunna är inte samma sak men jag kan göra val nu som är det bästa för mig och barnet att den andra tar helt ansvaret och får tänka på mig själv någpt annat är inte realistiskt .. dags och vakna ur er fantastiska drömvärld.

Dags för dig att vakna upp i verkligheten. Du är den som drömmer här.
  • Anonym (anonym)
    Fjäril kär skrev 2015-07-27 22:51:16 följande:

Fe

Ett liv utan dig är nog det bästa du kan ge dina barn. Du har rätt.

Buhuu så synd det är om dig..buhuu... Vill att någon annan ska betala för dina barn. Buhuu...
    Kan du lämna tråden står altså inget om det du skriver . Prata som vuxen eller helt ärligt försvinn annars anmäler jag dina inlägg. 
Svar på tråden Klurig fråga / diskussion