BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Grattis! Ja, det är så himla skönt att få det bekräftat att allt ser bra ut. Nu börjar nästa halvlek :)
Vad härligt det låter med RUL.
Vi ska dit på onsdag. Vill så gärna ha med storebrorsan Milton. Hur har ni gjort med syskon? Det rekomenderas ju inte men vi var på ultraljud i tisdags och vet att allt ser bra ut och han är ju nästan 5 år och väldigt medveten och engagerad i kommande bebisen. Han har varit med på ett ultraljud och frågar hela tiden när vi ska på nästa :)
Hej allihopa!
Jag har inte kommit in på mitt konto och inte lagt någon energi på familjeliv just nu då det är mycket runtomkring familjen nu.
Vi var på rul i torsdags. Vi såg en trilskig, rörligliten bebis, fortfarande 1 april som bf. Så jag tror att vi kommer få en marsbebis. Men jag hänger på här.
Någon annan som känner att man är väldigt öm i underlivet? Liksom lite obehaglig tryckkänsla.
Hej
Var på Rul i torsdags...En liten pojk skall vi få :) Nytt bf blev 2/4, tidigare 7/4...
Jag är nyfiken, skall ni vaccinera er mot influensan? Jag tänker göra det eftersom gravida ligger i riskgruppen... men man har blivit lite nojjig gällande vaccin.. Annars skulle jag aldrig göra det.
Jag tänker inte vaccinera mig.
Hej
Var på Rul i torsdags...En liten pojk skall vi få :) Nytt bf blev 2/4, tidigare 7/4...
Jag är nyfiken, skall ni vaccinera er mot influensan? Jag tänker göra det eftersom gravida ligger i riskgruppen... men man har blivit lite nojjig gällande vaccin.. Annars skulle jag aldrig göra det.
Hej
jag tänker vaccinera mig! :) Nu jobbar jag visserligen mkt med vaccinationer så kanske är lite partisk men jag har verkligen ingen lust att få influensan å ligga däckad! (ja jag vet mkt väl att den inte skyddar till 100% men det blir iaf förhoppningsvis mkt lindrigare om man får den). Kan tillägga att jag jobbar inom vården och träffar mkt sjuka människor, därav att jag inte vill riskera nåt!
Jag kommer inte vaccinera mig.
Jag vet att man inte behöver känna bebis varje dag redan. Men jag har gjort det en tid nu men inget idag :( det oroar mig lite.