• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Emmmmm

Åk in och kolla!

mintuu skrev 2015-11-19 12:01:52 följande:

Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?

• Emma90

Idag va vi på rul, allt såg fint ut och det av en busig bebis som absolut inte ville samarbeta eller va med på foto, men tillslut fick vi denna bild ???? kön blir en överraskning men vi gissar på en pojke till????????

• mintuu
    Malla1 skrev 2015-11-19 14:25:56 följande:

Jag har haft exakt samma sak sen igår! Jag är i v.19

Usch är så tråkigt och jag blir så nervös funderar faktiskt på o åka o kolla så de ser bra ut!
  • Malla1

Min man blev mer nervös än jag igår, tänkte lägga mig i ett bad igår och se om det hjälpte men barnen sov så dåligt så ja gör ett nytt försök ikväll.

• Milleman

Ni som har ont, kolla upp det!! Har ni inte ens ringt mvc??

Varför kan inte jag se några bilder på familjeliv :(

• lyckligmamma87

Ligament smärta och foglossning växtvärk kan det vara ok det gör ont.

• mintuu

Vart o kollat nu allt såg bra ut, troligtvis foglossning :) så bara stå ut, använda värmekudde de funka någorlunda imorse :)

• Milleman
    mintuu skrev 2015-11-19 19:53:39 följande:

Vart o kollat nu allt såg bra ut, troligtvis foglossning :) så bara stå ut, använda värmekudde de funka någorlunda imorse :)

Jag hoppas du fick mer råd och tips än värmekudde? :) annars har jag massvis med tips :)
  • mintuu
    Milleman skrev 2015-11-19 20:02:28 följande:

Jag hoppas du fick mer råd och tips än värmekudde? :) annars har jag massvis med tips :)

Värmekudde, ta de lugnt, sånt där bälte va väl typ de dom sa :s
Svar på tråden BF april 2016