BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Åk in och kolla!
Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?
Idag va vi på rul, allt såg fint ut och det av en busig bebis som absolut inte ville samarbeta eller va med på foto, men tillslut fick vi denna bild ???? kön blir en överraskning men vi gissar på en pojke till???????? 
Jag har haft exakt samma sak sen igår! Jag är i v.19
Min man blev mer nervös än jag igår, tänkte lägga mig i ett bad igår och se om det hjälpte men barnen sov så dåligt så ja gör ett nytt försök ikväll.
Ni som har ont, kolla upp det!! Har ni inte ens ringt mvc??
Varför kan inte jag se några bilder på familjeliv :(
Hur ont har ni? Växtvärk gör ju ont ibland. Men är man orolig bör man kolla upp det.
Ligament smärta och foglossning växtvärk kan det vara ok det gör ont.
Vart o kollat nu allt såg bra ut, troligtvis foglossning :) så bara stå ut, använda värmekudde de funka någorlunda imorse :)
Vart o kollat nu allt såg bra ut, troligtvis foglossning :) så bara stå ut, använda värmekudde de funka någorlunda imorse :)
Jag hoppas du fick mer råd och tips än värmekudde? :) annars har jag massvis med tips :)