BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har också tänkt vaccinera mig.
Sitter och letar efter vinterjacka, kan inte stänga min längre men hittar ingen jag vill ha och ingen lust att spendera någon större summa heller. Köpte första lilla bebisplagget igår :)
Kan inte stänga min jacka heller haha hoppas att det inte blir en kall vinter vilket det inte brukar bli här i Södermanland haha.
Blir att köpa en fleecejacka och ha vinterjackan över så man håller sig lite varm om magen.
Jag behover rensa har hemma och jag har stor lust att bara slanga allt som bara ligger.
Varfor ar det sa svart att slanga saker?? Ar det bara jag eller but har ni det? Bill kunna kanna att jag rensar ut det gamla och valkomnar det nya!
Orolig som jag är.. Och så dök den upp som en skänk från ovan.. En angelsound på köp och sälj på Facebook! Min karl hämtade den igår när han ändå var i närheten!
Så igår när barnen lagt sig plockade vi fram apparaten och letade på "Bodils" lilla Hjärta! Vi hittade det nästan på en gång :) lycka. Nu kan man andas ut. Känner fortfarande inga rörelser :(
Hej allihopa :)
Jag hoppar gärna in här :)
Väntar mitt första barn och är i v18, bf beräknat den 19/4 :)
Har RUL den 27/11 så längtar att få se våran lilla krabat :)
Var illa mående i början men nu mår jag bra tycker jag, lite halsbränna då och då men det överlever jag ;)
Hej tjejer!
Idag har vi varit på UL, vi blev beräknade 20/4. Vi ska tillbaka å göra ett nytt rutin ul den 30/11 för att de va för tidigt å mäta allt.
Men de va en liten kille i magen å eftersom vi har våra 6barn på bokstaven E så funderar vi febrilt va de blir för nått på E denna gång???? men har ni nå namnförslag på E så tar vi tacksamt emot de
Hej tjejer!
Idag har vi varit på UL, vi blev beräknade 20/4. Vi ska tillbaka å göra ett nytt rutin ul den 30/11 för att de va för tidigt å mäta allt.
Men de va en liten kille i magen å eftersom vi har våra 6barn på bokstaven E så funderar vi febrilt va de blir för nått på E denna gång???? men har ni nå namnförslag på E så tar vi tacksamt emot de
Hej tjejer!
jag ska göra RUL på tors 19e, blir också lite nojig nu att det är för tidigt... kommer då vara 17 + 6...