• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Milleman
    Issi skrev 2015-11-18 09:22:22 följande:
    Grattis =) Nu kan du njuta av att du vet att allt är bra där inne! Känner du rörelser ännu?
    Ja det har jag gjort ett litet tag :)
  • Issi
    Milleman skrev 2015-11-18 09:41:51 följande:
    Ja det har jag gjort ett litet tag :)
    Skönt! =)
  • snowybaby

Rul idag. Allt såg bra ut. Bebis va dock blyg så vi fick inte se kön men de gör inget huvudsaken va att lill*n är frisk. Bf 14 april :)

Min blogg - www.natalina.se
  • Maalon
    lillbumbin skrev 2015-11-18 00:11:16 följande:
    Mina andra E barn heter: Ebba,Evelina,Elliot,Eddie,Enya.. Sen har min man en pojke sen innan som heter Emil. Så när vi träffades hade han Emil och jag Ebba och Evelina, å barnen ville ha Elliot som namn på lillebror sen vart vi insnöade på E =) Sen märkte vi av Eddie i vecka 24+5 han hade gömt sig i min mage i alla dessa veckor =) Sen kom Enya =) å nu väntar vi en pojke till så jag tycker E namn är så svårt speciellt till kille. Tjej hade vi flera förslag på men kille vart de tvärnit på.. Vi har ju Elton som vi funderar på men vi har inte riktigt fastnat för de=)
    Jag är så fruktansvärt insnöd på pojknamn på E, vet inte varför, haha. Vi har ett J-namn till våran lilla kille i magen :) 
    Men några tips/förslag av mina favoriter är Ebbot, Ebbe, Eskil och Emrik. Elton som ni funderar på är också en favvo, superfint :D 
  • Milleman
    snowybaby skrev 2015-11-18 10:11:04 följande:

Rul idag. Allt såg bra ut. Bebis va dock blyg så vi fick inte se kön men de gör inget huvudsaken va att lill*n är frisk. Bf 14 april :)

Min blogg - www.natalina.se
    Härligt att allt såg bra ut! :)
  • Nonym
    snowybaby skrev 2015-11-18 10:11:04 följande:

Samma dag som min syster fyller år
  • Emmmmm

Är typ 17+5 nu, fler som har en hel del sammandragningar? Vid vila och ansträngning? Haft sedan ett par veckor tillbaka. Med första barnet kom de inte förrens v 25 ungefär

• mintuu

Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?

• Regnbågsfärg
    mintuu skrev 2015-11-19 12:01:52 följande:

Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?

Låter inte bra. Ring in till gyn!
  • Malla1
    mintuu skrev 2015-11-19 12:01:52 följande:

Jag har haft exakt samma sak sen igår! Jag är i v.19
Svar på tråden BF april 2016