BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Sist vi köpte vagn så var det från babyhuys (Holland). Finns det någon liknande sida som säljer bugaboo donkey duo billigare? Så sjukt dyrt i Sverige..
Sist vi köpte vagn så var det från babyhuys (Holland). Finns det någon liknande sida som säljer bugaboo donkey duo billigare? Så sjukt dyrt i Sverige..
Tack ska kolla. Synd att babyhuys inte har bugaboo längre
Han var så stor så han fastnade. Och när huvudet var ute trodde kroppen det var klart så det kom inte fler krystvärkar. Fick trycka ut honom med ren vilja samtidigt som de tryckte på magen.
Man får eg inte föda så stora barn vaginalt. Allt var bara fel. Men det gick bra till slut. Men han andades inte när han kom ut och var bara slapp.
Någon här som oroar sig för förlossningen?
Nu har vi varit på RUL. Det är så makalöst häftigt tycker jag! Att de kan se små detaljer på hjärtat och så. Bebisen låg och smackade! Men blev bakåtflyttad 6 dagar så jag är bara i v 17+2 men de kunde se allt klockrent ändå! 
Nu har vi varit på RUL. Det är så makalöst häftigt tycker jag! Att de kan se små detaljer på hjärtat och så. Bebisen låg och smackade! Men blev bakåtflyttad 6 dagar så jag är bara i v 17+2 men de kunde se allt klockrent ändå!