• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • MeMon

Tydligen hade jag moderkaka mot bakvägg så bör ju börja känna nåt snart. Vill känna nåt nu!

• Milleman
    MeMon skrev 2015-11-12 20:59:59 följande:

Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut! Och med oss fick vi en lapp som vi öppnade hemma "Grattis. Det blir en pojke". Så vi ska få en son

Vad skönt att allt såg bra ut! Och en son blir ju toppen! :)

Ang rörelser. Är det första barnet? Det kan ju vara så att du redan känner men inte vet vilka rörelser du ska känna efter. Jag känner redan nu men hade det varit första gången hade jag nig inte märkt det. Utan det är ju för att jag "letar" rörelser så att säga och vet hur/vad som ska kännas. Du lär känna snart och då blir det extra underbart :)
  • Pauliina

Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut! Och med oss fick vi en lapp som vi öppnade hemma "Grattis. Det blir en pojke". Så vi ska få en son

Grattis till lyckat ul och sonen!
  • MeMon
    Milleman skrev 2015-11-12 21:23:17 följande:

Vad skönt att allt såg bra ut! Och en son blir ju toppen! :)

Ang rörelser. Är det första barnet? Det kan ju vara så att du redan känner men inte vet vilka rörelser du ska känna efter. Jag känner redan nu men hade det varit första gången hade jag nig inte märkt det. Utan det är ju för att jag "letar" rörelser så att säga och vet hur/vad som ska kännas. Du lär känna snart och då blir det extra underbart :)

Japp, första barnet. Försöker känna efter hela tiden. MEN Kl 21.39 igår i soffan så kände jag nåt, som en liten bubbla som sprack. Två gånger. Jag tror lilleman knackade och sa hej...Allt på samma dag liksom. Vilken torsdag :) Nu vill jag bara känna mera!
  • Nonym

Grattis till lyckat rul från "oss" också
  • Nonym

Vi var på rul idag, valde att inte ta reda på kön Var en livlig men kameraskygg liten bebis där inne. Allt såg bra ut och den växer som den ska

Har tydligen moderkakan i framvägg och är nog därför jag bara känt av bebisen någon gång, men nu ska jag slita oroa mig och börja njuta istället!

• MeMon
    Nonym skrev 2015-11-13 16:27:20 följande:

Vi var på rul idag, valde att inte ta reda på kön Var en livlig men kameraskygg liten bebis där inne. Allt såg bra ut och den växer som den ska

Har tydligen moderkakan i framvägg och är nog därför jag bara känt av bebisen någon gång, men nu ska jag slita oroa mig och börja njuta istället!

Grattis! Ja, det är så himla skönt att få det bekräftat att allt ser bra ut. Nu börjar nästa halvlek :)
  • Milleman

Vad härligt det låter med RUL.
    Vi ska dit på onsdag. Vill så gärna ha med storebrorsan Milton. Hur har ni gjort med syskon? Det rekomenderas ju inte men vi var på ultraljud i tisdags och vet att allt ser bra ut och han är ju nästan 5 år och väldigt medveten och engagerad i kommande bebisen. Han har varit med på ett ultraljud och frågar hela tiden när vi ska på nästa :)

• Pauliina
    Milleman skrev 2015-11-14 11:39:54 följande:

Vad härligt det låter med RUL.
    Vi ska dit på onsdag. Vill så gärna ha med storebrorsan Milton. Hur har ni gjort med syskon? Det rekomenderas ju inte men vi var på ultraljud i tisdags och vet att allt ser bra ut och han är ju nästan 5 år och väldigt medveten och engagerad i kommande bebisen. Han har varit med på ett ultraljud och frågar hela tiden när vi ska på nästa :)

När vi va på vårat första ul förra veckan va de ett par som hade med sig sin son. Han och pappan fick vänta utanför.
Svar på tråden BF april 2016