BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Åh nu är det inte långt kvar till RUL. Även om vi var på ett vecka 14 så är jag sjukt orolig att de e något fel. Nu vet nästan alla om bebisen förutom mina föräldrar. Men vi måste säga något i dag el i morgon. För den 17:e på ul dagen fyller ena brodern år till bebisen å den 21 fyller 2åringen
å den 18 fyller morfars i familjrn???? så de blir mkt kalas å de kommer va svårt att ingen ska säga något:-/
Är bara så orolig å berätta för de har varit anti fler barn. Även om vi tar hand om våra barn själv å har haft barnvakt 1 gång under två år. Å de va för att fira min 30årsdag. ????
Är i v 16+6, inte känt någonting ännu, lääängtar verkligen tills jag kan känna bebis! har moderkakan i framvägg! Har rul 25/11!
Mannen och jag är däremot inte alls överens om att ta reda på kön, jag vill verkligen veta och han vill att det blir en surprice... vet inte hur vi ska göra! Jag vill ju kunna börja handla lite och då inte bara neutrala kläder! Alternativet är ju att jag kollar å sen inte säger nåt! haha! men det kanske är lätt att råka försäga sig... hmm! hur tycker ni jag ska göra?!
Min äldsta dotter (snart 8 år) sa till mig häromdagen "mamma om det är en till tjej där inne så tänker jag flytta" haha finns fler som önskar sig en lillebror ;)
Är i v 16+6, inte känt någonting ännu, lääängtar verkligen tills jag kan känna bebis! har moderkakan i framvägg! Har rul 25/11!
Mannen och jag är däremot inte alls överens om att ta reda på kön, jag vill verkligen veta och han vill att det blir en surprice... vet inte hur vi ska göra! Jag vill ju kunna börja handla lite och då inte bara neutrala kläder! Alternativet är ju att jag kollar å sen inte säger nåt! haha! men det kanske är lätt att råka försäga sig... hmm! hur tycker ni jag ska göra?!
Åh nu är det inte långt kvar till RUL. Även om vi var på ett vecka 14 så är jag sjukt orolig att de e något fel. Nu vet nästan alla om bebisen förutom mina föräldrar. Men vi måste säga något i dag el i morgon. För den 17:e på ul dagen fyller ena brodern år till bebisen å den 21 fyller 2åringen å den 18 fyller morfars i familjrn???? så de blir mkt kalas å de kommer va svårt att ingen ska säga något:-/
Är bara så orolig å berätta för de har varit anti fler barn. Även om vi tar hand om våra barn själv å har haft barnvakt 1 gång under två år. Å de va för att fira min 30årsdag. ????
Haha förstår att hon önskar sig en lillebror. Så roliga småbarn är med deras kommentarer
Tredje barnet för mig och mannen. Har också två söner, 3,5 & 1,5 nu ;)
Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut! Och med oss fick vi en lapp som vi öppnade hemma "Grattis. Det blir en pojke". Så vi ska få en son