BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Fick brev från försäkringskassan idag att jag har blivit beviljad full graviditetspenning, så jäkla skönt. Nu kan jag bara ta det lugnt och fixa och trixa här hemma utan att känna någon press att jag kanske måste tillbaka till jobb mellan föräldraledigheterna :D
Tack :) Håller tummarna att du också får det beviljat så du slipper jobba det sista :)
Min bebis har lagt sig så långt ner att det känns som en hand eller fot ska ploppa ut haha :P känns helt sjukt.
Gått ner ytterligare 2,5 kg, känns inte klokt. Inte gjort något speciellt och äter som vanligt. Har vid invägningen antingen vägt samma eller gått ner i vikt hela graviditeten. V 30 på torsdag..
Gått ner ytterligare 2,5 kg, känns inte klokt. Inte gjort något speciellt och äter som vanligt. Har vid invägningen antingen vägt samma eller gått ner i vikt hela graviditeten. V 30 på torsdag..
Hon undrar mest om jag äter så jag inte bantar och det gör jag ju inte. Får se SF mått på måndag, kanske bra att göra tillväxt UL