• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Nonym
    Topcom skrev 2016-02-02 07:45:32 följande:

Du kan ju alltid ta ut föräldradagar upp till 60 dagar innan du är beräknad, om du inte skulle bli beviljad dvs.

Om inte jag blir beviljad så finns det nog ingen som borde bli det..
  • Josefine85

80 dagar kvar idag! Heja heja! Hoppas hon vill kika ut lite tidigare som pojkarna har gjort!

Loke -07, Alvin -09
  • Milleman
    Josefine85 skrev 2016-02-04 17:25:49 följande:

80 dagar kvar idag! Heja heja! Hoppas hon vill kika ut lite tidigare som pojkarna har gjort!

Loke -07, Alvin -09
    Samma för mig!

Och idag ligger bebisen så långt ner så om jag inte går i Slow motion så börjar det hugga och ila :O
    Just idag när jag både ska gå och lämna och hämta son på förskola och ta honom till gympa :P men han är så söt. Det högg till och jag sa aj. Han stannade och klappade på magen och sa "sluta bebisen" och sen frågade han om det kändes bättre innan vi gick vidare. Empatin själv är han.
  • Emma90

68 dagar kvar här :D
    Hoppas dock inte bebis vill komma lika tidigt som storebror, i så fall är det bara 40 dagar kvar.

• Josefine85

Åh. Jag blir så avis på er som har färre dagar kvar än mig!

Hur mår ni? Jag känner mig heeeelt dränerad på energi och saknar helt initiativförmåga att göra något! Så segt!

Loke -07, Alvin -09
  • becka1989
    Josefine85 skrev 2016-02-05 10:05:08 följande:

Åh. Jag blir så avis på er som har färre dagar kvar än mig!

Hur mår ni? Jag känner mig heeeelt dränerad på energi och saknar helt initiativförmåga att göra något! Så segt!

Snart 70dagar kvar, här får man ta en dag i taget. Har förvärkar som gör att jag inte kan bestämma dagarna innan vad jag ska göra tråkigt nog.

Idag passar jag på och tvätta sängkläderna så det är gjort iallafall :)

Annars mår jag ganska bra illamående som kommer och går beroende på var liten ligger, tröttheten har oxå kommit tillbaka så behöver en vila mitt på dagen för att orka till kvällen.
  • Emmmmm

75 dagar kvar men ska snittas så troligtvis runt 65 dagar bara. Mycket förvärkar och blivit sjukskriven på deltid

• Milleman

Usch jag gillar inte de dagarna då fosterrörelserna är mycket mycket mindre eller inga alls. Blir bara nojig.

Svar på tråden BF april 2016