BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Du kan ju alltid ta ut föräldradagar upp till 60 dagar innan du är beräknad, om du inte skulle bli beviljad dvs.
80 dagar kvar idag! Heja heja! Hoppas hon vill kika ut lite tidigare som pojkarna har gjort!
80 dagar kvar idag! Heja heja! Hoppas hon vill kika ut lite tidigare som pojkarna har gjort!
68 dagar kvar här :D
Hoppas dock inte bebis vill komma lika tidigt som storebror, i så fall är det bara 40 dagar kvar.
64 dagar kvar
Åh. Jag blir så avis på er som har färre dagar kvar än mig!
Hur mår ni? Jag känner mig heeeelt dränerad på energi och saknar helt initiativförmåga att göra något! Så segt!
Åh. Jag blir så avis på er som har färre dagar kvar än mig!
Hur mår ni? Jag känner mig heeeelt dränerad på energi och saknar helt initiativförmåga att göra något! Så segt!
75 dagar kvar men ska snittas så troligtvis runt 65 dagar bara. Mycket förvärkar och blivit sjukskriven på deltid
71 dagar (+-) 14 dagar. Långsam väntan!
Usch jag gillar inte de dagarna då fosterrörelserna är mycket mycket mindre eller inga alls. Blir bara nojig.