BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Har era bebisar vänt sig neråt och i så fall när?
Är i vecka 30 och tycker att det känns som att bebisen hickar långt ner i ljumsken. Förra veckan var magen ordentligt i uppror och sparkarna byttes mot dragningar. Vet att sonen fixerade sig i vecka 34 men vet inte när han vände sig.
Nog för att bebisen kan vända sig flera gånger om ännu men det känns som att den är väldigt långt ner redan...
Vad har ni för sf-mått (och vecka)?
Har era bebisar vänt sig neråt och i så fall när?
Är i vecka 30 och tycker att det känns som att bebisen hickar långt ner i ljumsken. Förra veckan var magen ordentligt i uppror och sparkarna byttes mot dragningar. Vet att sonen fixerade sig i vecka 34 men vet inte när han vände sig.
Nog för att bebisen kan vända sig flera gånger om ännu men det känns som att den är väldigt långt ner redan...
Mitt barn ligger redan nedåt med huvudet. Fick veta det vid mitt senaste Bm besök i v 30. Tidigare barn låg också nedåt med huvudet tidigt :)
Jag tror att min bebis legat ner med huvudet i flera veckor just för att jag känner hickan låååångt ner.
Men den bm jag var hos idag kunde inte alls känna hur bebisar låg i magen.
Men då så. Har helt glömt hur det var förra svängen. Tycker tiden går så fort denna graviditet så jag hinner inte med. Då var det troligen en vändning jag kände förra veckan.
Tidigare har jag också kännt hicka långt ner men få var bebisen så liten och det var inte lika långt ner som nu. Nu är det precis i nederkant på livmodern
Tack för era svar
Jag hade sf mått på 22 i vecka 26 men ska dit på torsdag så då uppdaterar jag med nytt :)
Min bebis ligger också neråt :)