• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Emmmmm

Här tar de ca 1-2 v innan BF. För mig har det varit 9 dagar innan BF.

Nonym skrev 2016-03-17 14:34:06 följande:

Jag fick välja om jag ville bli snittad samma vecka som bf eller om jag ville vänta, men inte mer än så

• Malla1

Min bästa vän just nu, värmekudden, anpassad för gravida, perfekt när man kan knäppa den så den sitter där, hjälper iaf för stunden så den här tänker jag gå runt med så fort jag är hemma.
  • Nonym
    Emmmmm skrev 2016-03-17 14:58:32 följande:

Här tar de ca 1-2 v innan BF. För mig har det varit 9 dagar innan BF.

Hade jag inte velat försöka föda naturligt så hade det nog varit så för mig också
  • Ptrisan
    Emma90 skrev 2016-03-14 15:27:36 följande:

Bf 12 april med andra barnet. Sonen är 18 månader och vi bor i malmö

Skoj! Var i Malmö bor ni?
  • becka1989
    Malla1 skrev 2016-03-17 16:05:16 följande:

Min bästa vän just nu, värmekudden, anpassad för gravida, perfekt när man kan knäppa den så den sitter där, hjälper iaf för stunden så den här tänker jag gå runt med så fort jag är hemma.

Smart värmekudde, kör på en vanlig och blir irriterad när den åker ner eller inte vill ligga där den ska haha
  • Malla1

Ja den är jätte smart, såg den på blocket så ja slog till direkt :)

• Josefine85

Ååh.. Min yngste son kom upp kl 5 i morse med 40 graders feber. Beklagade sig över halsen igår och hade närmare 39 grader när han la sig..

Bli till att besöka vårdcentralen och förhoppningsvis få penicillin (säger hon som är lite smått motståndare) då jag själv är livrädd att åka på influensan just nu :(

Precis vad vi INTE behövde!

Loke -07, Alvin -09
  • Milleman

Magen är perfekt att lägga i mellanrummet mellan balkongräcket och väggen nedanför ;)

Skulle fota familjen som spelar fotboll nedanför men fokus hamnade på magen ;)

Svar på tråden BF april 2016