• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Emma90
    Ptrisan skrev 2016-03-14 10:22:00 följande:

Bf 29 april här ?

Andra barnet. Har en dotter på 15 månader. Bor i Malmö, fler malmöbor i tråden?

Bf 12 april med andra barnet. Sonen är 18 månader och vi bor i malmö
  • Emmmmm

Okej era bästa tips mot halsbränna. Läkemedel? Blir tokig, får inte sova. Hjälper inte med Gaviscon

• Issi
    Emmmmm skrev 2016-03-14 18:04:44 följande:

Okej era bästa tips mot halsbränna. Läkemedel? Blir tokig, får inte sova. Hjälper inte med Gaviscon

Omeprazol!! Det är superbra, receptfritt och helt ofarligt att ta som gravid (läs tex på 1177). Fick tipset från en gravid vän som är sjuksyrra. En om dagen, problemet är som bortblåst. Himlen!
  • AsaEriksson
    Emmmmm skrev 2016-03-14 18:04:44 följande:

Novalucol!!!! ????????
  • Flerattälska

Novaluzid (eller nåt liknande) binder dubbelt så mycket magsyra som Novalucol. Den funkar ca 20 min för mig men tar bort toppen av halsbrännan iaf. Gaviscon och novalucol fungerade tyvärr inte alls

• Flerattälska

Novaluzid (eller nåt liknande) binder dubbelt så mycket magsyra som Novalucol. Den funkar ca 20 min för mig men tar bort toppen av halsbrännan iaf. Gaviscon och novalucol fungerade tyvärr inte alls

• Josefine85

Vilka fina magar :D

40 dagar kvar... Fler än jag som ser ljuset i tunneln? Har mått oförskämt bra de senaste dagarna! Märkligt.. Jag grät mig genom de 2 sista månaderna när jag väntade grabbarna!

Loke -07, Alvin -09
Svar på tråden BF april 2016