BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Bf 29 april här ?
Andra barnet. Har en dotter på 15 månader. Bor i Malmö, fler malmöbor i tråden?
Okej era bästa tips mot halsbränna. Läkemedel? Blir tokig, får inte sova. Hjälper inte med Gaviscon
Okej era bästa tips mot halsbränna. Läkemedel? Blir tokig, får inte sova. Hjälper inte med Gaviscon
Ok skulle inte vara en massa frågetecken i förra inlägget haha
Tack, blir storshoppning på apoteket i morgon då ????
Novaluzid (eller nåt liknande) binder dubbelt så mycket magsyra som Novalucol. Den funkar ca 20 min för mig men tar bort toppen av halsbrännan iaf. Gaviscon och novalucol fungerade tyvärr inte alls
Novaluzid (eller nåt liknande) binder dubbelt så mycket magsyra som Novalucol. Den funkar ca 20 min för mig men tar bort toppen av halsbrännan iaf. Gaviscon och novalucol fungerade tyvärr inte alls
Vilka fina magar :D
40 dagar kvar... Fler än jag som ser ljuset i tunneln? Har mått oförskämt bra de senaste dagarna! Märkligt.. Jag grät mig genom de 2 sista månaderna när jag väntade grabbarna!
25 dagar kvar!