BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Nån mer än jag som dricker hallonbladsthe förresten? :)
Prova hallonte en gång men tyckte det smaka hö haha, men ska prova igen körde utan något i då.
Jag har börjat.. Gjorde det inte med de andra 2! Får se om man märker nån skillnad... :)
Jag drack hallonbladste sist, har köpt men inte börjar dricka då ja gick in i V 35 idag, men jag vet inte riktigt om jag törs dricka det eftersom min förlossning fick så fort sist, om det var det som påverkade det, man vet ju aldrig haha
Haha.. Nä. Verkligen inte! När är du beräknad? Jag och Milleman är beräknade samma dag, så egentligen är det ju "lång" tid kvar. Mina pojkar har dock kommit ett par veckor tidigt.. Känner mig inte jätteorolig om det skulle dra igång nu, mer än at jag oroar mig för att inte få komma hem direkt och bli kvar i flera dagar. Det vill jag INTE!
Nionde april, så vecka 38 idag.. känns som en evighet kvar.. lever dock på hoppet att min vill komma snart, jag var två veckor för tidig
Varning för gnäll! Men jag cyklade ju och fick tvärbromsa i oktober så jag slog magen i styret. Läkaren sa att det blev en muskelbristning långt ner i magen. Har haft ont av den från och till men nu är det galet. Bebisen har sjunkit ner och ligger konstant ut mot muskeln. Får hålla upp magen. Kan inte förstå hur jag ska kunna gå ev 5-7 veckor (inkl övertid om jag ej snittas/sätts igång). Idag gör det sååå ont. Både i muskeln och fogarna.
Usch milleman det låter inte alls trevligt!
Min bebis har bytit sida, har hela tiden legat med ryggen på höger sida och då sparkat/tryckt ut fötterna på vänster sida, men nu ligger den med ryggen på vänster sida och trycker ut sig på höger sida vilket gör riktigt ont haha