• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Milleman

Jag sitter här med ohyggligt mycket glass och använder magen som bord ;) gör det ni med som har haft en skitdag!!!

• Josefine85
    Milleman skrev 2016-03-10 18:24:42 följande:

Jag sitter här med ohyggligt mycket glass och använder magen som bord ;) gör det ni med som har haft en skitdag!!!

Fyfan vilken underbar idé! Det tänker jag också göra ikväll!!

Vi har hämtat ut vår nya vagn idag! I'm in loooove <3
    Loke -07, Alvin -09
  • becka1989

Tänkte hoppa ner i ett varmt bad och försöka njuta och hoppas mina förvärkar ger sig så man får en bra sömn inatt oxå.

• Emmmmm

Då har man varit gravledig i ett par veckor, långtråkigt. Bara 4 v kvar till snitt. Har mått väldigt bra även denna graviditet, även om foglossning börjar smyga sig på mer

• Milleman

Vecka 35 imorgon. Jag är inte trött så jag vill sova men orkeslös, energilös och ambitionslös. Känner inte för att göra någonting. Kan nog rentav uppfattas som väldigt lat bara. Känner mig som sämsta frun och mamman :(

• Milleman
    Emmmmm skrev 2016-03-10 20:53:20 följande:

Då har man varit gravledig i ett par veckor, långtråkigt. Bara 4 v kvar till snitt. Har mått väldigt bra även denna graviditet, även om foglossning börjar smyga sig på mer

Varför snitt? Var det lätt för dig att få beviljat?
  • Paro
    Milleman skrev 2016-03-13 16:53:22 följande:

Vecka 35 imorgon. Jag är inte trött så jag vill sova men orkeslös, energilös och ambitionslös. Känner inte för att göra någonting. Kan nog rentav uppfattas som väldigt lat bara. Känner mig som sämsta frun och mamman :(

V35 idag och jag känner precis som du!!! Sämsta mamman och frun, orkar ingenting...
  • Josefine85

Också vecka 35 i morgon! känner mig hyfsat pigg ändå. Men kroppen strejkar när jag donar för mkt :( värk i vrister och fötter, så då är det bara att lägga sig raklång och vila som gäller!

Loke -07, Alvin -09
  • Milleman
    Josefine85 skrev 2016-03-13 19:50:12 följande:

Också vecka 35 i morgon! känner mig hyfsat pigg ändå. Men kroppen strejkar när jag donar för mkt :( värk i vrister och fötter, så då är det bara att lägga sig raklång och vila som gäller!

Loke -07, Alvin -09
    Usch är det vätska? Jag har haft stödstrumpor hela graviditeten pga lågt blodtryck och *peppar peppar* så har jag ingen vätska i fötterna än. Lite i vaderna tror jag.
Svar på tråden BF april 2016