• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Malla1

Molly 5år: mamma det ser ut som du har ätit upp en hel vatten melon med skal och allt

Jo tack det känns så oxå
  • becka1989
    Malla1 skrev 2016-03-22 15:34:10 följande:

Molly 5år: mamma det ser ut som du har ätit upp en hel vatten melon med skal och allt

Jo tack det känns så oxå

Haha vilken go dotter du har ;)

Hoppas verkligen att du inte ska behöva gå till bf.
  • Paro
    Milleman skrev 2016-03-23 17:15:59 följande:

Nu är vi nära vårt möte. Kommer nog knappt kunna sova inatt...

Får ni veta samma dag?
  • Milleman
    Paro skrev 2016-03-23 17:36:27 följande:
    Får ni veta samma dag?
    Nej tror det kan dröja en vecka :(
  • Milleman
    Paro skrev 2016-03-23 17:36:27 följande:
    Får ni veta samma dag?
    Men jag är mest orolig för bemötandet vi kommer få. Förståelse eller total ignorans över våra känslor?!
  • Emmmmm

Jag hade den inställningen att jag var beredd på att mötas med nonchalans och behöva kriga. Istället när vi pratade om alternativ till snitt så utifrån det jag sagt var det personalen som sa att de tyckte snitt var den bästa lösningen.

Milleman skrev 2016-03-23 18:12:08 följande:

Men jag är mest orolig för bemötandet vi kommer få. Förståelse eller total ignorans över våra känslor?!

• Milleman
    Emmmmm skrev 2016-03-23 18:27:26 följande:

Jag hade den inställningen att jag var beredd på att mötas med nonchalans och behöva kriga. Istället när vi pratade om alternativ till snitt så utifrån det jag sagt var det personalen som sa att de tyckte snitt var den bästa lösningen.

Det är ju nått sånt jag hoppas på.
  • becka1989

Suck är lite trött på att ha ont i svanken och foglossning, haft som mensvärk hela dagen och förvärkar som kommer och går.

Imorse mådde jag jätte dåligt så var tvungen att spy men var inte så konstigt då jag var helt slemmig och genom förkyld så det var väl dags att få upp skiten.

Jobbiga är bara att varje gång man spyr så får jag sammandragningar vilket inte gör det enklare :(

Dags för bm imorgon och se vad hon säger

Svar på tråden BF april 2016