BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har ingen aning, ont gör det iaf.

Molly 5år: mamma det ser ut som du har ätit upp en hel vatten melon med skal och allt
Jo tack det känns så oxå
Nu är vi nära vårt möte. Kommer nog knappt kunna sova inatt...
Nu är vi nära vårt möte. Kommer nog knappt kunna sova inatt...
Jag hade den inställningen att jag var beredd på att mötas med nonchalans och behöva kriga. Istället när vi pratade om alternativ till snitt så utifrån det jag sagt var det personalen som sa att de tyckte snitt var den bästa lösningen.
Men jag är mest orolig för bemötandet vi kommer få. Förståelse eller total ignorans över våra känslor?!
Jag hade den inställningen att jag var beredd på att mötas med nonchalans och behöva kriga. Istället när vi pratade om alternativ till snitt så utifrån det jag sagt var det personalen som sa att de tyckte snitt var den bästa lösningen.
Suck är lite trött på att ha ont i svanken och foglossning, haft som mensvärk hela dagen och förvärkar som kommer och går.
Imorse mådde jag jätte dåligt så var tvungen att spy men var inte så konstigt då jag var helt slemmig och genom förkyld så det var väl dags att få upp skiten.
Jobbiga är bara att varje gång man spyr så får jag sammandragningar vilket inte gör det enklare :(
Dags för bm imorgon och se vad hon säger