BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Någon mer som känner att så fort bebis rör på sig så gör det sjukt ont mellan benen? Det gör verkligen sjukt ont just mellan benen och bak mot baken så att säga, så fort den rör sig minsta lilla, usch vilken jobbig dag det har varit idag...
Jag känner likadant :( sjukt jobbigt.
Fick reda på i veckan att jag inte får ta epidrual p.g.a. låga blodplättar. Har nu sån ångest över förlossningen.
Någon mer som känner att så fort bebis rör på sig så gör det sjukt ont mellan benen? Det gör verkligen sjukt ont just mellan benen och bak mot baken så att säga, så fort den rör sig minsta lilla, usch vilken jobbig dag det har varit idag...
Jag känner likadant :( sjukt jobbigt.
Fick reda på i veckan att jag inte får ta epidrual p.g.a. låga blodplättar. Har nu sån ångest över förlossningen.
För mig är det så fort den rör sig minsta lilla, även om den bara trycker ut en fot eller så. Har även nu på kvällen haft väldigt mycket sammandragningar. Bara längtar tills jag får gå och lägga mig, om jag nu kommer kunna sova
Känns helt sjukt ju att ha ett datum på när bebisen ska komma :P hoppas inte den kommer innan det bara...
Hade såna förvärkar och ont i ryggen igår att jag varken kunde sitta,ligga eller stå upp fick stå och vagga fram och tillbaka för att det skulle bli bättre. Vart ju värre när man skulle lägga sig oxå :( jobbigt med såna dagar, sen att det känns som en kniv i mellan benen från och till gör det ju inte skönare heller.
Så inatt blev det inte många timmar sömn och idag har jag förvärkar och en skit som sparkar och puffar massor, tur man bara ska till sambons mormor och fira påsk där får jag mest sitta så hämtar dom andra allt åt en haha speciellt nu när jag har ont.
Hoppas ni andra får en trevlig påsk!!!
Glad påsk på er!!!
Har gråtit en skvätt på morgonen. Jag vill verkligen inget mer nu. Man kan inte sitta för länge, man kan inte ligga ner som folk, man orkar inte göra saker som man så gärna vill göra, man kissar nästan på sig när man ska rulla ur sängen på natten för man kommer knappt upp. Det hugger mellan revbenen och i underlivet... Och man använder 3 ombyten vecka ut och vecka in.. Alla mina kläder i garderoben ser pyttesmå ut (36/s).... Jag tappar hoppet om att någonsin komma i ett par jeans igen.... Jag får leva resten utav mitt liv i haremsbyxor :(
Två veckor kvar idag.. huuuuuuuur kan två ynka små veckor kännas så långt iväg???