BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Milleman, andra barnet, bf 24/4
Topcom, tredje barnet, bf 7/4
Malla1, femte barnet, bf 30/4
kvinna16780, BF 16 april, andra barnet.
Josefine85, tredje barnet, Bf 24/4
Nonym, första barnet, bf 9/4
Paro, andra barnet, bf 23/4
Emma90, andra barnet, bf 12/4
AsaEriksson, 2:a barnet, bf 2/4
Två prinsar, 5:e barnet BF 17/4
Flerattälska, andra barnet, bf 21/4
Emmmmm andra barnet. BF 20/4. Bebis kommer 12/4 dock.
Mysmilla, första barnet, bf 10/4
Becka1989, första barnet, bf 18/4
Kristin89, 3:e barnet, BF 7/4
Evig väntan! Strandad val förklarar mitt tillstånd...
Vad har ni för SF mått nu?
Har hela graviditeten lidit av yrsel men den har tilltagit nu. Vecka 37 idag! Någon mer? Och vet nån varför? Har ju relativt lågt blodtryck (även som ogravid) och drabbas av vena cava syndrom. Men jag blir yr fastän jag ligger på sidan osv.
Milleman: Hade exakt samma i exakt samma vecka! Sjukt jobbigt men det gick över (är i vecka 40 nu). Jag har också lågt blodtryck. Ingen visste vad yrseln berodde på (var t o m inne på fl en sväng för att kolla att allt va bra).
14 dagar kvar, kan inte förstå att det bara är två veckor kvar till bf. Det har gått så himla snabbt :O :)
Hemkommen från BM och allt såg fint ut, bebisen sitter som limmat, går inte att rucka en mm ens så nu hoppas vi snart att det är dags. Såå himla nyfiken på om det är en liten lillebror eller syster där inne :)
14 dagar kvar, kan inte förstå att det bara är två veckor kvar till bf. Det har gått så himla snabbt :O :)
Hemkommen från BM och allt såg fint ut, bebisen sitter som limmat, går inte att rucka en mm ens så nu hoppas vi snart att det är dags. Såå himla nyfiken på om det är en liten lillebror eller syster där inne :)
Haft sista samtalet med aurora idag, känns bra
känner mig hyfsat redo för förlossningen och den lille får gärna komma nu
Nu har jag fått vätska i fingerlederna, gör ont så fort jag rör på fingrarna, imorse kunde jag knappt böja dom alls, känns som att allt går emot mig just nu, har inte haft några problem vid mina tidigare graviditeter men känns som den hör gången får jag allt... Kan den inte bara komma ut nu så jag slipper det här!!!