BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Min bebis är jättesvår att ruska igång, om du har nåt riktigt kallt och sött som du kan äta helst glass eller liknande kan det vara en idé att testa. Annars är det bara att ringa förlossning så du får kolla, hellre en gång för mycket än att behöva oroa sig .
Bör man förresten vara orolig ändå pga lugn bebis? Eller kan man anta att hon laddar batterierna?
Allt såg bra ut! Hon levde rövare ordentligt när vi väl kom in :D
Vi är påväg in. Men jag kan ju inte låta bli att känna mig överflödig....
Allt såg bra ut! Hon levde rövare ordentligt när vi väl kom in :D
Hur mår ni alla? Här är det bra. Konstigt att ibland till och med glömma att jag är gravid :P nu är det inte så länge till vårt snitt. Spännande.
Idag har jag sytt lite till bebisen. Tänkte ha klart ett nyfödd-set innan hon kommer. 
Hur mår ni alla? Här är det bra. Konstigt att ibland till och med glömma att jag är gravid :P nu är det inte så länge till vårt snitt. Spännande.
Idag har jag sytt lite till bebisen. Tänkte ha klart ett nyfödd-set innan hon kommer.
Idag har jag haft mycket ilningar där nere, varit tvungen och stanna upp och sätta benen i kors...har ju nästan känts som om lillen har kravlat sig ut. Men vad är det egentligen som händer när det blir så??
Är det att bebis kommer längre ner eller vad?
Idag har jag haft mycket ilningar där nere, varit tvungen och stanna upp och sätta benen i kors...har ju nästan känts som om lillen har kravlat sig ut. Men vad är det egentligen som händer när det blir så??
Är det att bebis kommer längre ner eller vad?