• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Nonym
    Milleman skrev 2016-04-06 10:19:22 följande:

Stort grattis!! Då tog det lite längre tid än du misstänkte! Mys nu!!!

Tack ja, som tur var gjorde det ju det
  • Nonym
    Topcom skrev 2016-04-06 10:32:08 följande:

Jag är så avundsjuk!!:) Grattis till er :D

Josefine85 skrev 2016-04-06 10:48:12 följande:

Stort grattis! Vad skönt att allt gick bra!

Tack
  • Paro
    Nonym skrev 2016-04-06 10:11:23 följande:

Igår 16.05 föddes vår lilla tös, 3590 gram och 50 cm lång.

32 timmar värkar och en timmas krystning plus ett drag med klockan behövdes, men det gick väldigt bra ändå

Grattis!!! 32h wow, bra kämpat!!!
  • Nonym
    Paro skrev 2016-04-06 14:28:17 följande:

Grattis!!! 32h wow, bra kämpat!!!

Tack

Ja.. var väl därför som det fick bli lite hjälp med klockan till sist.. jag orkade bara inte mer och lilla tösen började få lite mjölksyra, men det var bara ett litet drag så det kunde ju varit mycket värre
  • Josefine85

Min med! Har regelbundna, kraftiga sammandragningar hela tiden, men de gör inte ont mer än bara ibland (inatt som mensvärk)!

Känns lurigt.. Med grabbarna har det liksom dragit igång med buller och brak.. Inga tvivel.. Nu är jag jätteosäker... Är det på G.... Eller har jag bara "pinvärkar"??!
    Loke -07, Alvin -09
  • Kristin89
    Josefine85 skrev 2016-04-06 18:37:17 följande:

Min med! Har regelbundna, kraftiga sammandragningar hela tiden, men de gör inte ont mer än bara ibland (inatt som mensvärk)!

Känns lurigt.. Med grabbarna har det liksom dragit igång med buller och brak.. Inga tvivel.. Nu är jag jätteosäker... Är det på G.... Eller har jag bara "pinvärkar"??!

Är det 3:e? Jag hade EXTREMA sammandragningar i ca 5 dagar innan som inte gjorde ont, mensvärk 1 dag innan. Som du säger va det ingen tvekan på de andra för mig heller, men har hört att 3:an är lite lurig :)
  • Josefine85
    Kristin89 skrev 2016-04-06 19:46:15 följande:

Är det 3:e? Jag hade EXTREMA sammandragningar i ca 5 dagar innan som inte gjorde ont, mensvärk 1 dag innan. Som du säger va det ingen tvekan på de andra för mig heller, men har hört att 3:an är lite lurig :)

Ja, det är tredje! Får lite mensvärkliknande sammandragningar nu också.. Blir lite nojig ändå.. Tänk om det är en "tyst öppning" och allt har dragit igång fast jag inte riktigt tror det? Mest nojig blir jag för sönernas del... Barnvakt som ska fixas och kläder de ska ha till skolan osv... Kontrollfreak :D
    Loke -07, Alvin -09
  • Milleman

Täta täta sammandragningar som inte gör ont. Det behöver väl inte betyda att det startat???

Svar på tråden BF april 2016