• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 19:16:36 följande:

Jag är med på båda, har faktiskt hittat två seriösa på badoo. Den ena visade sig dock vara väldigt skum så han blev inte så långvarig. Den andra träffade jag i somras men bor tyvärr 30 mil härifrån. Vi har fortfaren bra kontakt men mer på kompis nivå.
    Happypancake... Jo, det finns nog många seriösa där och jag får dagligen en hög med mail och erbjudanden om dejter osv. Men ingen faller mig i smaken, inte bara utseendemässigt utan även till sättet. Att vi är totalt olika och inte har något alls gemensamt. De jag har hittat har antingen bort för långt bort, oftast med barn och ingen av oss är flyttbar. Så visst finns det många bra killar, men tyvärr inte i närheten där jag bor.

Ahh, du får väll ansöka till "gift vid första ögonkastet" eller va det heter, matchmaking deluxe :P
  • MeandHim

Haha skulle jag aldrig våga. Är dock flera som tycker jag skulle söka till "ensam
    Mamma söker" haha. Känns dock som att jag gjort mitt i tv-rutan :)

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 19:56:57 följande:

Haha skulle jag aldrig våga. Är dock flera som tycker jag skulle söka till "ensam
    Mamma söker" haha. Känns dock som att jag gjort mitt i tv-rutan :)

Äh tv program som tv program? :P jaså vad har du medverkat i då?
  • Puppetmaster
    MeandHim skrev 2015-09-14 19:16:36 följande:

De jag har hittat har antingen bort för långt bort, oftast med barn och ingen av oss är flyttbar. Så visst finns det många bra killar, men tyvärr inte i närheten där jag bor.

I vilken del av landet bor du? 
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 20:05:04 följande:

Haha lite allt möjligt men oftast filmer. Men det var läääängesen :)

hajk? skilda världar? beck? rederiet?  :P
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 21:01:57 följande:

Haha nope! Inga serier utan långfilmer.
    Glöm det nu. Som sagt längesen.

Vafan, lite underhållande en seg måndag som denna ju..

Jag hade gissat rätt snart, typ Fucking Åmål, Vingar av glas eller Kopps :/

aja då lägger vi ner då

• MeandHim

Fel men ändå ganska nära. Alla är producerade av sonetfilm.

Dansat på klubbar, hängt i en bar o druckit drinkar, varit på bröllop, ätit middag och trillat ut ur bussat.... Det handlade filmerna om, det var inte en, utan flera.

Men... Det är historia och nu var det en man jag ville ha :D

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??