• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 22:07:22 följande:

Fel men ändå ganska nära. Alla är producerade av sonetfilm.

Dansat på klubbar, hängt i en bar o druckit drinkar, varit på bröllop, ätit middag och trillat ut ur bussat.... Det handlade filmerna om, det var inte en, utan flera.

Men... Det är historia och nu var det en man jag ville ha :D

Jojo men jag nämnde ju flera, tänk så är det där du borde letat efter en man? :P
    Någon skådespelare/statist du jobbat med som är "the one" hehehe

• MeandHim

Det här var ju 10 år sen minst! ja jag var statist, fick iof en roll i en film där väldigt kända amerikanska skådisar är med i.
    Men nog om det, är bara en enkel uttråkad småbarnsmamma som letar efter en redig Karl :p

• Utropstecknet

Gå mef i en studiecirkel (ex. ABF), eller anmäl dig till en kvällskurs (ex. akvarellmålning eller dans) eller gå med i en förening (ex. en intresseförening). Annars kan du ju pröva att åka på en singelkryssning eller gå på speedating.

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 22:42:43 följande:

Det här var ju 10 år sen minst! ja jag var statist, fick iof en roll i en film där väldigt kända amerikanska skådisar är med i.
    Men nog om det, är bara en enkel uttråkad småbarnsmamma som letar efter en redig Karl :p

Kvinna nu yrar du i nattmössan :P, jag säger du du borde ringa någon av dina gamla kollegor från den tiden ju, bara att fråga efter en redig karl som du säger ju..

Vem är inte uttråkad? det är måndag, segaste dagen på veckan :/

• MeandHim

Möjligt att jag yrar, har för 17 inte sovit på en vecka :p
    Måndag, onsdag, söndag.., whatever... Känns som måndag hela veckan.

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 23:09:07 följande:

Jaså, hur kommer det sig? nojar du även hitta den där mannen?
    Nja idag är det extremt mycket måndag, :P
  • Puppetmaster
    MeandHim skrev 2015-09-14 23:09:07 följande:

Förstår dig och så fullständigt bombaderad här dessutom :) 
    Jag tycker dock att Utropstecknet kom med goda råd. 
    Utropstecknet skrev 2015-09-14 22:52:59 följande:

Gå mef i en studiecirkel (ex. ABF), eller anmäl dig till en kvällskurs (ex. akvarellmålning eller dans) eller gå med i en förening (ex. en intresseförening). Annars kan du ju pröva att åka på en singelkryssning eller gå på speedating.

• MeandHim

Absolut, det hade jag tom missat. Singelkryssning pratade faktiskt jag o en kompis på :)

• MeandHim

Ska man blåsa liv i denna kanske, står fortfarande och stampar på samma ställe :D

• killen

Jag följer för jag behöver med tips fast vart man kan hitta en vettig kvinna :)

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??