• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Clownensleende

Svårt att avgöra. Det krävs lite mer detaljer.

• Anonym (anonym)
    MeandHim skrev 2015-09-13 08:23:23 följande:

Clownenss leende. Räcker väl med att du kollar på min bild?

Det är väl enkelt att hitta en man om du vill finns många singlar ju ...?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-13 10:10:34 följande:
    Det är väl enkelt att hitta en man om du vill finns många singlar ju ...?
    Men eftersom det låter lite desperat kanske du får ta det som bjuds.
  • Anonym (erfaren man)
    MeandHim skrev 2015-09-12 20:13:09 följande:

Anonym. Vi kanske inte pratar samma språk, du är trots allt man. Men jag förstår precis vad du menar "hon jobbar med skönhet" kan inte vara allt för Bright.
    Tack för dina tips....!

Nej tyvärr, du verkar alls inte förstå vad jag menar.
    Jag har engagerat mig i din fråga, varit seriös och jag har försökt att förklara mitt tips om ett alternativt sätt att tänka.
    Men inget tyder på att du har haft vilja eller förmåga att förstå. Tvärtom verkar det ha fött ett behov hos dig att säga emot, att raljera och att söka fel i det jag skriver. Det kan säkert bero på brister i mitt sätt att förklara.

Ang "räcker väl med att du kollar på min bild"
    Att du jobbar med skönhet och att du är bra på att sminka dig, det framgår av din bild.
    Men ditt utseende, din eventuella skönhet och något om vilken person du är kan då inte jag avgöra utifrån din bild.

Men som sagt, lycka till med slumpen.
  • MeandHim

Anonym erfaren man.
    Ja jag är bra på att sminka mig eftersom det är mitt jobb. Den frågan ställdes endast till "clownen" då det var en fråga som endast gällde utseendet.

Jag är verkligen inte perfekt. Jag har
    Många brister, det kan jag erkänna.
    Jag kanske inte förstod din fråga, jag kanske lusläste med barn springandes runt fötterna

• MeandHim

Skickade lite snabbt där...
    Anonym:
    Åter igen, jag kanske skulle skippat svaret.
    Nu är det ganska många sidor att läsa igenom men har jag tid ska jag läsa återigen o fundera över dina tips och försöka ta till mig det.
    Jag är trots allt tacksam för alla tips, och att få det från en man som förstår hur män tänker är ju toppen.
    Jag får bättra mig!

• Anonym (anonym)
    MeandHim skrev 2015-09-13 10:52:03 följande:

Anonym erfaren man.
    Ja jag är bra på att sminka mig eftersom det är mitt jobb. Den frågan ställdes endast till "clownen" då det var en fråga som endast gällde utseendet.

Jag är verkligen inte perfekt. Jag har
    Många brister, det kan jag erkänna.
    Jag kanske inte förstod din fråga, jag kanske lusläste med barn springandes runt fötterna

vad söker du för kille ? vem går fram till en kille och säger jag är duktig på smink seriöst, du verkar inmte va mer än ca 18.
  • MeandHim

Anonym anonym.
    Vart står det att jag går fram till en kille och säger en sån sak?

• Anonym (anonym)
    MeandHim skrev 2015-09-13 11:51:20 följande:

Anonym anonym.
    Vart står det att jag går fram till en kille och säger en sån sak?

För att du tog upp det att du va bra på att sminka dig, visst det är relevant om du söker ett knull annars inte .
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??