• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-13 12:00:50 följande:
    För att du tog upp det att du va bra på att sminka dig, visst det är relevant om du söker ett knull annars inte .
    Och det kan du ju hitta var fan som helst typ...
  • j a d e

Den här tråden har blivit lite som dum & dummare.

• MeandHim

Anonyma anonym hade du läst de andra svaren hade du förstått varför.

Trist att alla trådar ska sluta med att man kritiserar och dumförklarar varandra.
    Jag är åtminstone inte anonym och står för mina åsikter.

Om det nu stör dig så mkt, varför är du kvar och lägger energi på att skriva?!

• Anonym (Hej)
    j a d e skrev 2015-09-13 12:06:23 följande:

Den här tråden har blivit lite som dum & dummare.

Vem av dom är du?
  • j a d e
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-13 12:57:50 följande:

Vem av dom är du?

Hej! Jag har skrivit ca två inlägg, så jag får anses vara observatör endast. Fler frågor?
  • koolakillen

Har du en bra utbildning? Annars är jag inte intresserad.

EDIT: såg nu din bild, jag är inte intresserad. Är inte intresserad av slampiga tjejer.

• j a d e
    koolakillen skrev 2015-09-13 13:06:19 följande:

Har du en bra utbildning? Annars är jag inte intresserad.

EDIT: såg nu din bild, jag är inte intresserad. Är inte intresserad av slampiga tjejer.

Koolakillen!
  • Anonym (Hej)
    j a d e skrev 2015-09-13 13:01:55 följande:

Hej! Jag har skrivit ca två inlägg, så jag får anses vara observatör endast. Fler frågor?

Vad råder du oss ensamma som har svårt att hitta en passande partner att hitta varandra men inte på internet? Kryssning eller charter där man samlar ihop okända som tar in på samma hotell?
  • j a d e
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-13 13:10:35 följande:

Vad råder du oss ensamma som har svårt att hitta en passande partner att hitta varandra men inte på internet? Kryssning eller charter där man samlar ihop okända som tar in på samma hotell?

Varför inte nätet?
  • Anonym (Hej)
    j a d e skrev 2015-09-13 13:11:43 följande:

Varför inte nätet?

Det man kan läsa av en människa på 10 minuter i verkligheten tar månader på nätet. Även om man som singel har mycket tid vill man inte kasta bort energi och tid på någon som inte var rätt, sen känner man att det blir förskönat i beskrivningar om personen på internet och det där genomskådar man på ett ögonblick öga mot öga.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??