Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.
2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.
Det kan förvisso diskuteras, men jag låter det vara för tillfället.
Bra där, visa vad du går för på riktigt nu.
Har ingen respekt för folk som ser det som sitt privilige att nedlåta andra när de samtidigt håller hårt i forumsreglerna för övriga - mycket riktig på riktigt.
Varför skulle det finnas några problem med att visa upp den hållningen? Gör det väldigt gärna till och med.
Hur är mitt uttalande nedlåtande? Jag vill ju uppmuntra dig!
Jaha, på så vis. Det fanns inget nedlåtande i meningen men historien vill gärna få "Bra där, visa vad du går för på riktigt nu." att syfta på någonting annat än uppmuntran.
Hur som helst så växer det inte fram respekt för någon som kör med exakt samma utgångskort - som Anton Chirguh gör här - bara för en sådan sak. Lämna en ifred istället, vill inte ha några band till det som nicket Nerfherder står för överhuvudtaget och påsar med hyckleri slängs direkt i soptunnan.
Awww, ska du säga något om TS? Idag?
"Awww [...]" - verkar man berörd på något vis? Vardagsmat det här och att följa ens principer känns bara bra.
Trådstartaren vill inte fortsätta på diskussionen som fanns och ingen annan har hakat på den så nej, antagligen inte. Får väl bara svara på sådant här trams idag också men det finns ju andra trådar med.
Jag förstår inte vad du menar. Det är ett faktum att VPK (ja, jag skrev VPK, inte vänsterpartiet) stödde flera regimer som sysslade med folkmord, Sovjet, Kina och Kampuchea bland andra.
Helt idiotisk tråd. Men för att besvara TS frågeställning. Varför tror folk att SD är så himla stora? Många tycks ha sovit sedan valet 2014....
(bara en i raden av undersökningar)