TwinkyIVF skrev 2016-02-21 10:50:03 följande:
[quote=76360878][quote-nick]frucgsvensson skrev 2016-02-21 10:06:52 följande:[/quote-nick]Nu har jag blivit orolig igen. Efter stressiga dagar med mycket lyft osv på jobbet så tycker jag att jag inte känt lillen riktigt ordentligt på två dagar. Är i vecka 24+5 idag. Jag brukar ALLTID känns honom då jag vaknat, hårda sparkar så man ser en bulle på magen, sen så fort jag lagt/satt mig i soffan t.ex känner jag honom, och på kvällen då jag ska sova är han som piggast.
Nu känner jag bara som jag gjorde i början, små buffar ibland. Knappt att han sparkar då jag ligger halvt på magen, och det verkar han inte ha gillat tidigare.
Tänkte ringa 1177 och förlossningen för att rådfråga sen men tänkte om ni har någon erfarenhet av
Såg någon som hade fått tipset att lägga dig på vänster sida i 2 Tim och få ihop 10 rörelser från bebis då va allt normalt? Ring om du känner dig orolig. Bebis kan nog känna av det också
Ja, jag testade att dricka kallt och ligga på sidan igårkväll men utan resultat. Ringde till förlossningen och de sa samma sak, så nu halsade jag typ tre 50 cl flaskor med iskallt vatten och då började han röra sig.
Får se om det blir i samma mönster som tidigare. Man blir ju orolig då man börjar komma upp i dom veckorna då man ska känna viss mycket osv.