• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • hatten
    mom2012 skrev 2015-11-23 20:20:29 följande:

Tjejer idag sjönk mitt hcg så nu är det över för vår del. Lämnar tråden men vill önska er Lycka till på er resa och hoppas allt går bra!

Usch så tråkigt. Ta hand om dig!
  • hatten

Fick i dag se vår bebis igen, och allt såg bra ut! Kan nästan inte fatta... i morgon är det 12+0. :)

• Sälma Riit
    mom2012 skrev 2015-11-23 20:20:29 följande:

Tjejer idag sjönk mitt hcg så nu är det över för vår del. Lämnar tråden men vill önska er Lycka till på er resa och hoppas allt går bra!

Ta hand om er och hoppas att det hår bättre nästa gång.
  • CarMa

På torsdag går vi in i vecka 12 och det känns helt underbart. Tyvärr har jag börjat reagera på en mängd olika dofter, kan inte äta stark eller fet mat och igår reagerade jag på kolsyrat vatten och fick hemsk halsbränna...

• Jasmin Karlsson
    Sälma Riit skrev 2015-11-24 09:53:18 följande:

V 15 idag! Woho! Fast jag firar detta med att må sämre och kräkas mer :(

V 15 här också! Jag har mått bättre ett tag men fick bakslag igen med illamående och kräkningar. Skulle det inte vara över vid den här tiden?!
  • moel

Hej
    Jag plussade den 20/11 efter ha försökt i 2,5år.. Förhoppningsvis så stannar "klutten" kvar. Det är min första gång som gravid och jag har redan börjat må lite illa av och till under dagarna. Men jag försöker se det som ett gott tecken på att det fungerar som det ska. Vi ska på vårat första UL den 14/12 och se hjärtslagenGlad är så lycklig går runt i ett vakuum hela tiden. Äntligen är den på plats! 

• Sälma Riit
    Jasmin Karlsson skrev 2015-11-24 11:26:05 följande:
    V 15 här också! Jag har mått bättre ett tag men fick bakslag igen med illamående och kräkningar. Skulle det inte vara över vid den här tiden?!
    Förra gången la det bästa sig runt v 17 för mig, men ett litet illamående hade jag kvar till han kom ut :(
  • Sälma Riit
    Sälma Riit skrev 2015-11-24 13:33:28 följande:
    Förra gången la det bästa sig runt v 17 för mig, men ett litet illamående hade jag kvar till han kom ut :(
    Värsta inte bästa, haha.
  • Lutetzia

Har gjort VUL idag och fick se en pigg liten räka där inne som sprattlade runt! Allting såg normalt ut och jag känner att jag kan pusta ut lite grann i alla fall. 

Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15