• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss

Någon mer med ett humör som pendlar upp och ner? Känns som riktig PMS-häxa idag och sambon får ta allt från vrede, att han inte begriper nåt, är glömsk och hej och hå...blir så trött på mig själv ibland varför jag blir såhär.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Wielkip
    UK Jennie skrev 2015-11-02 23:19:53 följande:
    Haller med - Ankissen, forsok att behandla svampinfektionen! Du kan fraga pa Apoteket vilken behandling som ar saker i att anvanda i graviditet. Sedan ar det jattebra for underlivet att smorja med vegetabilisk olja (rapsolja, solrosolja etc), later helt sjukt men jag brukade jobba pa gynmottagning och jattemanga tjejer blev hjalpta av det radet!
    Jag skulle köpa svampbehandling igår men På Apoteket sa de att de inte längre får rekommendera någon behandling till gravida...
  • Elliott94

Om ca 35min ska jag göra VUL. Snacka om nervös! Hoppas att få se ett litet tickande hjärta.

• Maräng87
    Elliott94 skrev 2015-11-03 10:08:15 följande:

Om ca 35min ska jag göra VUL. Snacka om nervös! Hoppas att få se ett litet tickande hjärta.

Lycka till!
  • Linda_

Nu är det min tur att vara orolig. Ont i magen och inga ömma bröst eller bröstvårtor alls idag :(

• annieh897

Så matt och skakig idag och hjärtat dunkar så det känns i hela kroppen! Så obehagligt. Väntar på att bm ska ringa, undrar om det verkligen ska vara så här. Inte kul att stanna hemma från jobbet igen.

• Elliott94

Gick jätte bra på VUL! Ett litet tickande hjärta. Jag är i vecka 10 (9+4) så lite längre gången än jag trodde. Snart ny vecka igen haha torts att jag enligt min räkning gick in i ny vecka idag. Nu känns allting mer verkligt och skönt att veta att hjärtat pickar på.
    Till helgen ska vi berätta för våra föräldrar, vet att dom kommer bli glada men är ändå super nervös haha!

• Tiana
    Elliott94 skrev 2015-11-03 11:22:06 följande:

Gick jätte bra på VUL! Ett litet tickande hjärta. Jag är i vecka 10 (9+4) så lite längre gången än jag trodde. Snart ny vecka igen haha torts att jag enligt min räkning gick in i ny vecka idag. Nu känns allting mer verkligt och skönt att veta att hjärtat pickar på.

Till helgen ska vi berätta för våra föräldrar, vet att dom kommer bli glada men är ändå super nervös haha!

Underbart!
Svar på tråden Junibebisar 2016