• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Familjen N
    Gweny skrev 2015-11-03 15:22:36 följande:

Hej, jag var med i tråden, men lämnade för mf, MEN visade sig att det inte var det fast rejäla blödningar, så såg dem något och nu efter flera VUL, senast idag så ser allt bra ut och hjärtat slår.
    så är i v. 8+2 och det känns ofattbart, ett mirakel via IVF. 

Ååh!! Vad härligt att höra!! Välkommen tillbaka!
  • Dance dance dance
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:02:11 följande:

Varför säger ni foster när det är ett embryo?

Det beror väl på vilken vecka man är i? Men framför allt är det väl inte så supernoga med de korrekta termerna när man diskuterar i ett informellt forum.
  • Ankissen

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

• Ellaria
    Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

Fy :( Beklagar.
    You know nothing, Jon Snow
  • En del av oss

[quote=75955733][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:[/quote-nick]

[/

Beklagar fy vaf tragiskt. Abort menar du skrapning?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • 2013januari
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:02:11 följande:

Varför säger ni foster när det är ett embryo?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
    Kan väl kvitta om nån säger fel eller hur?
  • knutten

Beklagar verkligen Ankissen! ????

Vad har ni andra för flytningar? Mina är extremt rikliga, kritvita, nästan lite slemmiga.

Någon mer som känner yrsel, speciellt på morgonen?

• tofslan

Anknissen - beklagar! Usch så tråkigt. Hoppas det går vägen nästa gång ifall ni bestämmer er för att ni vill det.

Gweny - välkommen tillbaka!

För egen del har illamåendet slagit till nu när jag har gått in i vecka 9. Gäller att småäta hela tiden för att hålla illamåendet borta.

• Tiana
    knutten skrev 2015-11-03 17:46:57 följande:

Beklagar verkligen Ankissen! ????

Vad har ni andra för flytningar? Mina är extremt rikliga, kritvita, nästan lite slemmiga.

Någon mer som känner yrsel, speciellt på morgonen?

Yr har jag varit till och från. Har lågt blodtryck i ñormala fall och det verkar ha sänkts ännu mer av att jag dragit ner på kaffet en hel del.
  • Grus grus
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:32:12 följande:

[quote=75955733][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:[/quote-nick]

[/

Beklagar fy vaf tragiskt. Abort menar du skrapning?

Nej hon menar abort. Hon kommer att ta tabletter för att stöta ut det vilket kallas för medicinsk abort.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Junibebisar 2016