• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Moneal
    frestelsen skrev 2015-11-03 13:11:05 följande:

Fostret hade dött i v.6 o måste ta tabletter för att få ut allt nu. Så lämnar gruppen. Lycka till alla. Kram

Beklagar massor <3
  • Wildlings

Fostret hade dött i v.6 o måste ta tabletter för att få ut allt nu. Så lämnar gruppen. Lycka till alla. Kram

Ån nej jag är så ledsen att du är tvungen att gå igenom det. Jag vet hur det känns Kram
  • caroline1986
    Elliott94 skrev 2015-11-03 11:22:06 följande:

Gick jätte bra på VUL! Ett litet tickande hjärta. Jag är i vecka 10 (9+4) så lite längre gången än jag trodde. Snart ny vecka igen haha torts att jag enligt min räkning gick in i ny vecka idag. Nu känns allting mer verkligt och skönt att veta att hjärtat pickar på.

Till helgen ska vi berätta för våra föräldrar, vet att dom kommer bli glada men är ändå super nervös haha!

Hej! Vad skönt att allt såg bra ut! Jag är också i v 10 (9+4) idag men ska inte görs nått ultraljud förens 23/11 längtar ihjäl mig!

Har du fått nått bf datum? Mitt ser ut o bli 2 juni
  • Elliott94
    caroline1986 skrev 2015-11-03 13:30:20 följande:
    Hej! Vad skönt att allt såg bra ut! Jag är också i v 10 (9+4) idag men ska inte görs nått ultraljud förens 23/11 längtar ihjäl mig!

Har du fått nått bf datum? Mitt ser ut o bli 2 juni
    Jag fick BF 3juni men fostret är 9+4 så tror att dom räknar att man går 40hela veckor på hos BM och på apparna när jag hade inställning på 39+6 så blev de den 2juni så jag ändrade inställningen på appen till 40+0 så jag har BF 3juni men ändå är i vecka 10 (9+4) :)
  • En del av oss

[quote=75954711][quote-nick]Linda_ skrev 2015-11-03 12:56:37 följande:[/quote-nick]

Ja, jag fick en tid idag så vi får väl se hur det går. Så himla nervös :(

[/

Åh vad skönt att få klarhet, själv får jag hålla mig till tåls till den 19 november. Ska iofs till gyn imorgon för misstänkt BV eller svamp men vet inte om hon jag ska träffa kommer kolla med VUL.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

[quote=75954717][quote-nick]Wildlings skrev 2015-11-03 12:57:32 följande:[/quote-nick]

Jag tror det där med symtom är väldigt olika. Under båda mina friska graviditeter så kunde jag känna massa symtom en dag och nästan inget dagen efter. Medan jag under mitt MA mådde så fruktansvärt illa och kräktes och kände mig jätte gravid. Så det finns nog ingen riktigt mall. 

[/

Men jag känner inget alls, på mvc sa dom att det kan bero på i vilken form man är i. Förstod inte riktigt men hon menade på är man i bra grundform och mår bra på alla plan så skulle man alltså ha bättre förutsättningar att inte behöva uppleva så mycket obehag, vet inte om det ligger någon sanning i det för jag tycker ändå man borde känna någonting. Någon här sa att vissa tål HCG bättre men det vet man ju inte.

Jag har ju känt betydligt mer under några av mina mf graviditeter och det gick ju inte bra.

• En del av oss

Nu ska jag iväg och PT träna och tänka kanske efter sätta mig i bastun, men hur är det med bastu som gravid?

• 2013januari
    Ankissen skrev 2015-11-03 11:41:55 följande:

Tid på gynakuten klockan halv två.

Tänker på dig och håller tummarna!
  • Inheaven

Fy så tråkigt :( beklagar innerligt
Svar på tråden Junibebisar 2016