• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss

[quote=75952085][quote-nick]Moneal skrev 2015-11-02 19:48:36 följande:[/quote-nick]

vad jag har läst mig till kan det ta upp till max 2 dagar för ägget att befruktas, och sen kan det vandra upp till 10 dagar.

Men alla verkar säga olika.

[/

Blir inte klok på att det är olika men om man går efter Lennart Nilsson och jag test plus 11 dagar senare så är det knappast troligt att det vandrade i 10 dagar.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Moneal
    En del av oss skrev 2015-11-02 20:08:16 följande:

[quote=75952085][quote-nick]Moneal skrev 2015-11-02 19:48:36 följande:[/quote-nick]

vad jag har läst mig till kan det ta upp till max 2 dagar för ägget att befruktas, och sen kan det vandra upp till 10 dagar.

Men alla verkar säga olika.

[/

Blir inte klok på att det är olika men om man går efter Lennart Nilsson och jag test plus 11 dagar senare så är det knappast troligt att det vandrade i 10 dagar.

Nä, tror inte man ska analysera av mycket, var helt säker på när förra barnet blev till och fick + tydligt 5 dagar innan bim (äl+9) men de flyttade ä då mina veckor hela tiden och påstod att hon minsann blev till mycket senare....så har slutat analysera

:)

det får vara som det är helt enkelt :)
  • SabaGbg

Elenius, försök att hålla hoppet uppe! Det behöver inte betyda någonting. Håller tummarna!

• En del av oss

[quote=75952289][quote-nick]Moneal skrev 2015-11-02 20:23:22 följande:[/quote-nick]

Nä, tror inte man ska analysera av mycket, var helt säker på när förra barnet blev till och fick + tydligt 5 dagar innan bim (äl+9) men de flyttade ä då mina veckor hela tiden och påstod att hon minsann blev till mycket senare....så har slutat analysera

:)

det får vara som det är helt enkelt :)

[/

Jo men ett hum har jag, vågar ett spann iaf mellan 9-17 okt för den scävar runt några dagar inne i livmodern för att välja ut en bra plats att landa på sedan tar det några dagar innan HCG halten är mätbar i urinen. Fick fruktansvärt brännande smärta i brösten under natten till den 17 okt som gjorde så kolosalt ont aldrig någonsin haft så ont förut i båda brösten.

• Ramiz
    Silvermia8 skrev 2015-11-02 20:33:44 följande:

Hej.

Mia, 33 år, Stockholm. 1:a barnet och går in i vecka 8 imorgon. Bf 15 juni. :)

Grattis å välkommen :)
  • Moneal
    Silvermia8 skrev 2015-11-02 20:33:44 följande:

Hej.

Mia, 33 år, Stockholm. 1:a barnet och går in i vecka 8 imorgon. Bf 15 juni. :)

Grattis och välkommen hit :)
  • Ramiz
    En del av oss skrev 2015-11-02 16:15:12 följande:

[quote=75950978][quote-nick]Ramiz skrev 2015-11-02 15:51:28 följande:[/quote-nick]

Nämen, vad konstigt... Vänta ska jag skicka igen!

1....2...3... Så nu borde du känna illamående! <3

[/

Ja nu jäklar, inte sugen på nåt, bett sambon köpa smörgåsrån och isglass som inte är för söt i smaken...ha ha lätt uppgift.

Äta nyttigt har ju gott sådär har liksom varit sugen på så skumma saker som jag inte äter annars som crossianter, pommes med fet dippsås till, salta chips, godis. Äter aldrig sånt. Snart gräver jag väl i en burk saltgurka eller något liknande.

Hahaha så bra :) Hoppas din karl hittade nått å äta åt dig :)

Piggelin e alldeles lagom med smak tycker jag :)
  • En del av oss

Hur behandlar man bakteriell vaginos om man tar crinone vaggisar samtidigt? Jag vet inte om jag har BV men det luktar så sablans illa och jag gar fått BV av crinone förr och har nu läst att bv kan orsaka mf så måste ringa och prata med mvc och gyn imorgon och få hjälp och ta reda på hur det är.

Svar på tråden Junibebisar 2016