• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Mamma Lotta

Hej tjejer, nästa vecka på torsdag ska jag in för att bestämma graviditetslängd inför mitt moderkaksprov, ska bli spännande å få se pyret! Imorgon dags för provtagning hos barnmorskan!

Beklagar er förlust Ankissen och frestelsen

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Wielkip
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:02:11 följande:

Varför säger ni foster när det är ett embryo?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
    För oss i v.9+ kallas det iaf foster :)
  • Wielkip
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:03:34 följande:

[quote=75955135][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 14:29:05 följande:[/quote-nick]

Nej det står på förpackningen och har alltid gjort, de fick inte rekomendera någon behandling alls sa hon flera flera ggr..

[/

Men hur behandlar man svamp då och varför säger mvc att man ska köpa det receptfritt på apotek?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
    Mvc får väl rekomendera Kanske, men på mitt apotek hjärtat sa de att det är nya bestämmelser och att de inte får rekomendera något till gravida, varför kan inte jag svara på då jag bara förmedlar information vidare. Kanske är olika i olika landsting också.
  • Wielkip
    Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

Men åh :(
  • Moneal

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

Beklagar!
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-11-03 16:48:15 följande:

Ok håller tummarna inför imorrn! Men då måste du enl digitala vara i 9-10 nu? Fattade jag rätt?

Ja men precis! då har du fattat rätt :)

Tack!
  • Moneal
    En del av oss skrev 2015-11-03 17:02:11 följande:

Varför säger ni foster när det är ett embryo?

spelar väll ingen roll?

vi vet ju alla vad vi menar, och i så fall säger även käkarna fel då de säger foster, alla dessa som jag träffat på gyn under mina 4 graviditeter.
  • Inheaven

Så otroligt tråkigt att höra :(
  • SabaGbg

Ankissen och frestelsen, jag beklagar verkligen! Vet exakt hur tungt sådant är att genomlida, och känner med er <3

Svar på tråden Junibebisar 2016