Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej tjejer, nästa vecka på torsdag ska jag in för att bestämma graviditetslängd inför mitt moderkaksprov, ska bli spännande å få se pyret! Imorgon dags för provtagning hos barnmorskan!
Beklagar er förlust Ankissen och frestelsen
Varför säger ni foster när det är ett embryo?
[quote=75955135][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 14:29:05 följande:[/quote-nick]
Nej det står på förpackningen och har alltid gjort, de fick inte rekomendera någon behandling alls sa hon flera flera ggr..
[/
Men hur behandlar man svamp då och varför säger mvc att man ska köpa det receptfritt på apotek?
Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.
Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.
Ok håller tummarna inför imorrn! Men då måste du enl digitala vara i 9-10 nu? Fattade jag rätt?
Varför säger ni foster när det är ett embryo?
*läkarna
Ankissen och frestelsen, jag beklagar verkligen! Vet exakt hur tungt sådant är att genomlida, och känner med er <3