• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-11-03 18:26:23 följande:

Då är ju allt som det ska bestämmer jag :)

Låter bra det tycker jag :)
  • Moneal
    Linda_ skrev 2015-11-03 18:29:16 följande:

Ja, vilken lättnad <3 Började grina som en tok när jag såg hjärtat :)

Åh ja det kan jag absolut förstå!

så himla skönt.

Ska du tillbaka på något åter koll igen?
  • Linda_
    Moneal skrev 2015-11-03 18:35:10 följande:
    Åh ja det kan jag absolut förstå!

så himla skönt.

Ska du tillbaka på något åter koll igen?
    Nej, men han sa att jag fick komma tillbaka på ett nytt vul om jag blir orolig eller får ont igen :)
  • frucgsvensson

Idag blir det tvåsiffrigt för min del! Vecka 10 alltså. Känns så kul att se på preggo-appen! Någon som vet någon statistik på hur vanligt det är ned missfall efter att man sett hjärtat slå?

Den här diskussionen har säkert kommit upp förut, men jag har hållt mig lite i bakgrunden ett tag då jag sett att det varit lite tjafsigt här. Hoppas inte att min fråga gör det tjafsigt också nu, missfall ÄR ju ett känsligt ämne.

• Moneal
    Linda_ skrev 2015-11-03 18:43:18 följande:

Nej, men han sa att jag fick komma tillbaka på ett nytt vul om jag blir orolig eller får ont igen :)

skönt att veta och känna den tryggheten för dig :)
  • Wielkip
    frucgsvensson skrev 2015-11-03 18:47:20 följande:

Idag blir det tvåsiffrigt för min del! Vecka 10 alltså. Känns så kul att se på preggo-appen! Någon som vet någon statistik på hur vanligt det är ned missfall efter att man sett hjärtat slå?

Den här diskussionen har säkert kommit upp förut, men jag har hållt mig lite i bakgrunden ett tag då jag sett att det varit lite tjafsigt här. Hoppas inte att min fråga gör det tjafsigt också nu, missfall ÄR ju ett känsligt ämne.

Är du också beräknad den 7? Eller är du i 10+0? :)
  • En del av oss

TS okej då vet jag, hoppas det inte är svamp jag har nu då.

Någon frågade vad har ni för flytningar jag har sedan ÄL tagit progesteron vagitorier (skall ta dessa till v.12+0) och har väldigt vattniga flytningar då dessa rinner och ibland ytterst sällan kommer dessa rester ut som klumpar som ser ut som grynigt uppblött papper i olika sorts färger. Jättefräsch..not! Nu luktar det tycker jag och är orolig att jag kan ha åkt på BV igen då jag gjorde det senast jag tog dessa vagitorier så ska in på kontroll imorgon och få detta undersökt hos gyn.

Jag är så trött, tvärdör i soffan varje kväll sedan helgen...inte likt mig, men dagen träning tog verkligen slut på mig men skönt att få slakta ryggen och skulderbladen för jösses vad ont jag haft där senaste veckan och känt mig stel.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

[quote=75955910][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 18:01:51 följande:[/quote-nick]

För oss i v.9+ kallas det iaf foster :)

[/

Jo det stämmer men menade oss före det.

• En del av oss

[quote=75955890][quote-nick]Grus grus skrev 2015-11-03 17:57:21 följande:[/quote-nick]

Nej hon menar abort. Hon kommer att ta tabletter för att stöta ut det vilket kallas för medicinsk abort.

[

Ok fy stackars låter riktigt tungt.

Så ledsen för er skull Anknissen och Frestelsen

• En del av oss

[quote=75955467][quote-nick]Linda_ skrev 2015-11-03 15:54:09 följande:[/quote-nick]

Vi såg ett litet hjärta som slog <3

[/

Gud vad härligt!

Gweny förstår din glädje, ett litet underverk och välkommen tillbaka!

Svar på tråden Junibebisar 2016