Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vecka 8+3 och jag har de senaste dagarna börjat må sååå illa. Ingen spya ännu och jag hoppas att jag slipper det även framöver. Men känns ganska knepigt sitta på jobbet nu och försöka dölja hur pyton jag mår... Småäter mest hela tiden men tycker inte att det hjälper nåt vidare längre...
Jag går i vecka 11 på fredag, går de att göra de då eller man ska ha gått 11fulla veckor alltså i vecka 12?:)
Någon som har gjort bikabornatstestet? :)
Vad är bikarbonattester?
Nu har trötthet och illamåendet slagit till, men det är skönt att man käner någonting.
Ska till gyn idag kanske hon gör ett VUL.
[quote=75958630][quote-nick]Elliott94 skrev 2015-11-04 12:00:32 följande:[/quote-nick]
The baking soda-test:
Ta 1-2 teskedar bikarbonat (E500) i en plastmugg, kissa i den låt den vara.
Resultat:
OM det inte händer NÅGONTING med blandningen väntar du en flicka.
OM det börjar bubbla/pysa om blandningen väntar du en pojke.
Verkar ha stämt på väldigt många i olika trådar, läste att de inte är så tillförlitlig fören vecka 11nu precis som Moneal skrev. Ju längre gången man är desto tillförlitlig blir de :)
[/
Häftigt att urinen reagerar olika beroende på kön. Var kan man hitta den tråden?
OM man hade kunnat se kön genom urin, tror ni inte att de hade erbjudit det som test hos MVC och liknande då? Särskilt om det ger ett så snabbt resultat.
OM man hade kunnat se kön genom urin, tror ni inte att de hade erbjudit det som test hos MVC och liknande då? Särskilt om det ger ett så snabbt resultat.