• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • EmManny
    Jennyyyyy skrev 2015-11-17 20:26:06 följande:

Bytte bh-storlek idag från B till D???????? haha. Känns konstigt så tidigt.

• EmManny
    Jennyyyyy skrev 2015-11-17 20:26:06 följande:

Bytte bh-storlek idag från B till D???????? haha. Känns konstigt så tidigt.

Jeeeesus!! Roligt att ha sådana bomber innan magen syns så mycket. Det är väl bara att tacka och ta emot
  • EmManny

Var på ul idag och fick se en liten bebis på 5 cm med huvud, armar, ben och fötter. Så häftigt! Nu känns det helt plötsligt så verkligt att det är en bebis där inne!

• Jennyyyyy
    EmManny skrev 2015-11-17 21:06:04 följande:

Var på ul idag och fick se en liten bebis på 5 cm med huvud, armar, ben och fötter. Så häftigt! Nu känns det helt plötsligt så verkligt att det är en bebis där inne!

Åhh ser ju att det är en bebis :)! Vilken vecka är du i?
  • EmManny
    Jennyyyyy skrev 2015-11-17 22:01:47 följande:

Åhh ser ju att det är en bebis :)! Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 12 med bf 5/6. Ja jag vet inte vad jag hade väntat mig men när den lilla bebisen dök upp på bildskärmen och rörde på både armar och ben så kände jag äntligen att jag väntar barn igen. Innan har graviditeten bara varit trötthet, illamående, kissnödighet och en gasig, förstoppad mage. Nu blev det en liten 5 cm bebis också!
  • Jennyyyyy
    EmManny skrev 2015-11-17 23:13:32 följande:

Jag är i vecka 12 med bf 5/6. Ja jag vet inte vad jag hade väntat mig men när den lilla bebisen dök upp på bildskärmen och rörde på både armar och ben så kände jag äntligen att jag väntar barn igen. Innan har graviditeten bara varit trötthet, illamående, kissnödighet och en gasig, förstoppad mage. Nu blev det en liten 5 cm bebis också!

Ja på tidiga ul så ser man ju bara som en liten säck med en liten räka i:). Din ser ju ut som en liten människa:). Då är du två veckor före mig. Ska på ul om en vecka. Så nervös!
  • Jensan911
    EmManny skrev 2015-11-17 21:06:04 följande:

Ååååhhhh så fin!!! Grattis!!
  • EmManny
    Jensan911 skrev 2015-11-18 06:21:43 följande:

Ååååhhhh så fin!!! Grattis!!

Tack!!
  • En del av oss

Emmanny härligt att se bebis!

Imorgon är det min tur 10.40.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
Svar på tråden Junibebisar 2016