Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Kan komma inatt. eller imorgon natt. ;) Men du är välkommen! Dina flicknamn-trådar jag följt överallt nu eftersom jag har lite samma problem. så svårt att komma på ngt bra! Fast som sagt, "vet" ju att det är en pojke ;)
Har druckit hallonbladste nu i 2 dagar men gjorde det ej igår o ska ej göra det idag då vi var borta hela dagen igår o ska vara borta hela dagen idag. Kan säga att någon förlossning har inte startat men haft sjukt ont i magen så jag har trott det skulle starta. Får väl ställa in mig på att jag kommer gå hela graviditeten. Enligt TUL jag var på i torsdag så väger bebisen redan 3.3 kg mer än sonen gjorde när han föddes.
Har slutat med kapslarna nu....hallonbladskapslarna. är färdig med en box och tänker inte köpa nya. Upp tidigt idag, myst med mannen och känner att en vila passar helt sjukt bra nu.
Har också hoppet uppe om att inte gå över.... men vi får väl da se. Tydligen så spelar det ingen roll vad man gör då man säger.... bebisen kommer när den är klar och man ska har starka värkar som håller i sig. Har haft starka förvärkar som inte gått över med alvedon....still no baby.
Här har jag börjat vakna av lätt molvärk på småtimmarna, som sen går över och försvinner tills nästa natt. Får hoppas att kroppen förbereder något och inte bara irriterar mig. Inga andra känningar just nu. Tre veckor kvar till bf.
Här har jag börjat vakna av lätt molvärk på småtimmarna, som sen går över och försvinner tills nästa natt. Får hoppas att kroppen förbereder något och inte bara irriterar mig. Inga andra känningar just nu. Tre veckor kvar till bf.
10 dagar till bf. Känner fortfarande ingenting. Har bäddat med plastad frotté i sängen om vattnet skulle gå så inte madrassen blir förstörd. Men vattnet kan ju gå var som helst helt utan förvaring - ska man behöva gå omkring med en sittdyna för att skydda soffa, bilsäte etc? Mitt stora bekymmer just nu, haha. Hur tänker ni?
Någon annan som känner sig kissnödig och typ läcker hela tiden?? Har ett ständigt tryck på urinblåsan och så fort jag rör mig eller går så kommer det lite kiss. Känns som att jag måste hålla emot hela tiden men de går liksom inte, det är för slappt nu.
Känner mig så ofräsch!
Någon annan som känner sig kissnödig och typ läcker hela tiden?? Har ett ständigt tryck på urinblåsan och så fort jag rör mig eller går så kommer det lite kiss. Känns som att jag måste hålla emot hela tiden men de går liksom inte, det är för slappt nu.
Känner mig så ofräsch!
10 dagar till bf. Känner fortfarande ingenting. Har bäddat med plastad frotté i sängen om vattnet skulle gå så inte madrassen blir förstörd. Men vattnet kan ju gå var som helst helt utan förvaring - ska man behöva gå omkring med en sittdyna för att skydda soffa, bilsäte etc? Mitt stora bekymmer just nu, haha. Hur tänker ni?
Jag blev lite nyfiken på din propp som kommit i omgångar, Haha! Jag är gravid med andra barnet ovh jag har ett svagt minne av att det först kom som vita strängar när jag kissade, sedan kom själva klumpen 3 dagar innan min son föddes..hur har det sett ut för dig?
Igår antogs jag se sådana strängar/strimmor(två st) när jag kissade..men blev lite osäker på om det verkligen var en del av proppen som börjar släppt ????
Hoppas ni far aka hem snart! har du fortf varkar? Mina har fortsatt, Typ 4-6 ggr i timmen. Ont men varar bara ca 40 s sa vet inte hur effektiva de ar... men slemproppen har kommit ut i omgangar iallafall! Hoppas pa att fa sova inatt om inget hander innan. Spannande och Jobbigt pa samma gang!
Hej tjejer!
Igår blev vi stolta föräldrar till en liten tjej!
Vägde 3114g & 48 cm lång. V.37+6
Jag blev igångsatt...först hände inget på timmar, sen la vi oss och sov på förlossningen, vaknade efter en timme med täta värkar, var 3 cm öppen. Efter 1,5 intensiv tid utan pauser, så kom hon.