• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • UK Jennie

Grattis Gweny! Aven var junibebis blev en majbebis, hon kom idag efter ett langdraget varkarbete som sluta de i snabb forlossning med enbart lustgas. Kanslan att fa henne pa brostet efter en hard kamp. .. obeskrivlig. Lycka till nu alla!

• UK Jennie
    lillmysan skrev 2016-05-29 19:27:42 följande:

Jag blev lite nyfiken på din propp som kommit i omgångar, Haha! Jag är gravid med andra barnet ovh jag har ett svagt minne av att det först kom som vita strängar när jag kissade, sedan kom själva klumpen 3 dagar innan min son föddes..hur har det sett ut för dig?

Igår antogs jag se sådana strängar/strimmor(två st) när jag kissade..men blev lite osäker på om det verkligen var en del av proppen som börjar släppt ????

Det kom blodblandat slem nar jag gick pa toa samt senare i duschen. Verkligen Klumpar av slem med blod i - kunde liksom inte vara nat annat!
  • ostpaj
    UK Jennie skrev 2016-05-29 22:14:54 följande:
    Grattis Gweny! Aven var junibebis blev en majbebis, hon kom idag efter ett langdraget varkarbete som sluta de i snabb forlossning med enbart lustgas. Kanslan att fa henne pa brostet efter en hard kamp. .. obeskrivlig. Lycka till nu alla!

Stort grattis!!
  • Bibi84

????????Stort grattis till er båda???????? ja, det blev majbebisar på er ändå. ????

v 36+1 här och bara murringar. Idag ska jag bara ligga i sängen, benen är slutkörda efter tre dagar med promenader. Har faktiskt sovit bra i natt vilken är skönt. :)

• frucgsvensson

Har varit vaken sedan 03 med värkar och en blodig slempropp. Värkarna gör ordentligt ont (är så att jag inte kan sitta/ligga still samt att jag måste andas och grimaserar). Har klockat och snittet är att de kommer var 6:e minut, och de har kommit så sedan 04 ungefär.

Hoppas hoppas att det är på gång nu!! Går in i vecka 40 imorgon! (39+0).

• Oscarsmamma84
    Gweny skrev 2016-05-29 21:40:32 följande:

Hej tjejer!

Igår blev vi stolta föräldrar till en liten tjej!

Vägde 3114g & 48 cm lång. V.37+6

Jag blev igångsatt...först hände inget på timmar, sen la vi oss och sov på förlossningen, vaknade efter en timme med täta värkar, var 3 cm öppen. Efter 1,5 intensiv tid utan pauser, så kom hon.

Grattis :)
  • Oscarsmamma84
    UK Jennie skrev 2016-05-29 22:14:54 följande:

Grattis :)
  • Tiana

Grattis till er som fått era små! Underbar läsning så här på morgonen när man själv sitter med magknip ;)

Svar på tråden Junibebisar 2016